Et nytt leiketøy.

Jepp, fruen har invistert i noke nytt å leike seg med. Den andre Bærbare maskina eg har brukt tilhører jobben og var begynt å bli ganske treig. Så da var det å slå til med ny maskin, for det trengte eg virkelig 🙂 Denne er super rask og har mykje plass og minne.

Published in: on juli 8, 2008 at 18:01  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/07/08/et-nytt-leiket%c3%b8y/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Gratulerer med ny maskin!!!Ser ut til å være akkurat den samme som jeg kjøpte for noen uker siden:)
    Er ihvertfall kjempefornøyd med den!

  2. Slitan, den ser flott ut!

  3. Gratulerer Ronille! Tusen takk for hilsen. Jeg er en kreativ sjel og kan finne på masse. Du verden så mye flott du har laget. Om du vil lage et troll for meg så skal jeg forhåndsbetale for dette. Vet at du har mye å henge fingrene i. ed god gilsen fra asterix.

  4. Gratulerer så masse med ny laptop. Et skikkelig kjekt og uunnværlig redskap som vi ikke klarer oss foruten 😀
    Ha en flott sommerkveld.


Legg igjen en kommentar

