Oppdatering.

Galskapen lenge leve, no har eg begynt på 2 tepper. Et Rasberry Chevron Afghan og et hekla teppe. Kremt, tålmodigheita mi er ikkje berømt for å være den beste, så dette er førehandsdømt til å verte laaaangtidsprosjekt.

 Har fått pakke fra Sokkegarnklubben.

På verandaen har eg 2 store krukker med Klematis. Den første blomsten som spratt ut for over ei veke sidan, var meget merkelig i forhold til dei andre blomstrane.

Vi har bryllupsdag i dag. Har vore gift med min kjære i 9 år.

Published in: on juli 9, 2008 at 15:50  Comments (29)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/07/09/oppdatering-4/trackback/

RSS feed for comments on this post.

29 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Det er i alle fall fine langtidsprosjekt! Gratulerer med dagen.

  2. Gratulere med dagen, håper dere får en koselig kveld.
    Når det gjelder teppene, ønsker jeg deg lykke til. Fisketeppet mitt er enda ikke fanget helt.

  3. Gratulerer med dagen. Kjenner til det fenomenet med tepper som tar lang tid:-)

  4. Gratulerer så mye med dagen.
    Gleder meg til å se ferdig teppene, holder fortsatt på med mitt bølgeteppe, men er ikke ferdig ennå. Ønsker deg en fin uke.

  5. Begge teppene tror jeg blir kjempeflotte. Nydelige farger. Gratulerer med bryllupsdagen!! Glem ikke å sette av tid til å være kjærester

  6. Gratulere med bryllupsdagen.
    Flotte farge du har valgt på teppene ditt.
    Gleder meg og se det ferdig.
    Kjenner til det der og ikke har tålmodighet jeg for min del er ikke så veldig glad i å hekle.

  7. Gratulerer med bryllupsdagen! Nydelig klematis, og spreke håndarbeidsprosjekter.

  8. Gratulerer med dagen !
    Teppene blir flotte , nydelige farger på det blå også , det andre har jeg jo allerede sett «live» 🙂

  9. Gratulerer med bryllupsdagen. *klem*

    Og når det gjeld tolmodighet når det gjeld tepper så er du vel ikkje så langt vekke du heller nei. *smiler*

    Ja det er kjekt med sommargjest, men no reiser eg snart til Florø med ho, skal vere der nesten ei veke.

    Ha ein strålande fin sommar.

  10. Tillykke med dagen! Og lykke til med teppeprosjektene. Man skal da ha litt håndarbeid i ferien…!?

  11. Fine tepper du har begynt på, holder på med Rasberry Chevron Afghan jeg også. Gratulerer så mye med bryllupsdagen som var i går. Ha en super helg! Klem

  12. Så koselig at du igjen har vært innom hos meg!
    Du har nå vært produktiv selv, mange flotte kluter, sokker hos deg også, og disse teppene blir nok fantastisk flotte når de er ferdige!!
    Ønsker dere ei flott helg!!

    …og gratulerer med overstått både bryllupsdag og fødselsdag!

  13. Så fiiiine tepper du holder på med. Har selv et hekla teppe på gang, ser ut til at det også er et laaaangtidsprosjekt. GRATULERER masse med bryllupsdagen! Klem fra Linn

  14. Gratulerer med bryllusdagen som var.Flott skjerf du strikker på.Det blir spennende å se når du begynner på sokkene.
    Det var et nydelig garn med flotte farger.
    Ønsker deg ei riktig god helg.

  15. Jeg er kjempeimponert over pågangsmotet ditt:-D
    Lykke til med teppene!

    Og gratulerer med dagen:-)

  16. Hei hei! Så fint skjerf du strikker 🙂 Jeg har også fått garn fra sokkegarnklubben, men litt i tvil om jeg skal bruke alpakka garnet til sokker.. Har du strikket sokker av alpakka før? Lurer litt på hvor slitesterke de blir… GOD HELG!

  17. Hei på deg. No kom jeg endelig inn på sia di.
    Gratulerer med vel overstått bryllupsdag.
    Har kikket på siden din. Jammen er du flittig. De klutene dine liker jeg.
    Ønsker deg en trivelig og kreativ helg.

  18. Gratulerer med bryllupsdag, lekkert det der Chevronteppet ditt! Ha en god helg…

  19. Så fine farger på både teppene og blomstene dine. Egentlig er det greit å ha noen slike langtidsprosjekter. Kjekk TV-strikk som man ikke trenger å bruke så mye krefter på å følge med på.

    Gratulerer med dagen, og ha en fin helg!

  20. Takk for helgehilsen på bloggen min. Gratulerer med bryllupsdag for noen dager siden, vi hadde 33 års bryllupsdag 5. juli! Det så ut som dere hadde det flott på fjellet, og så mange kluter du fikk strikka! Nydelige farger på de teppene dine. God helg til deg også! Hilsen Marit

  21. Gratulere med overstått bryllupsdag. Vi hadde også bryllupsdag denne samme dagen, men vi har vært gift i 14 år.
    Ha en kjempefin sommer!
    Sonja 🙂

  22. God helg til deg også, og gratulerer med overstått bryllupsdag.

  23. Forsinket bryllupsdagshilsen fra meg. 🙂
    Så mye flott du har på gang da. Heklingen din minner meg på at jeg har visst et slikt teppe på gang jeg også…… 😆

  24. Gratulerer med dagen dere hadde, ni år er ikke dårlig!

    Teppene blir kjempefine, så stå på – og ha ei flott helg.

  25. Gratulerer med overstaatt bryllaupsdag! Fine tepper du har begynt paa – herleg lillafarge! Eg er i USA paa ferie. Har vore her i to veker og har ei veke igjen for vi reiser heim. Onsker deg ei fortsatt fin helg!!

  26. Oj, oj – her var det mye nytt siden jeg sist var på besøk! Gleder meg til å se teppene ferdig :o) Holder også på med et teppe som er et ttt-prosjekt (Ting Tar Tid).
    Gratulerer med 9-års bryllupsdag sånn litt på etterskudd!
    Ha en fortsatt fin helg :o)

    Klem fra Marihøna

  27. Hei! Helsing frå Oslo i dag! Sit på hotellromet og ser på to søte prinsesser som søv… Grattis med overstått bryllupsdag! Nokon må nok ta frå deg strikkepinnar og heklekrok, for du er meir enn gal *fniser over hybelkaninene som kan formere seg fritt*

  28. Ikke skjønner jeg hvordan du rekker alt. Jeg begynner og lure på om du har ansatt en polakk eller to….
    Gratulerer med overstått bursdag og overstått bryllupsdag. Jeg har bryllupsdag på søndag (jepp bare meg hihi)

  29. Hei! Hilsen fra Årjäng. Mye flott hos deg nå, Gratulerer med brylluppsdagen. Du ligger etter meg! Med hilsen fra asterix.


Legg igjen en kommentar

