Eg har fått en Award :)

  Denne har eg fått fra Anne Elise, tusen takk. Eg blir like glad og overvelda kvar gong noken setter pris på bloggen min. Opphavsmannen er Arte Y Pico. Denne er på engelsk, og her kjem reglane :

1. Recipients must pick 5 blogs they consider deserving of this award for creativity, design, interesting material, and for contributing to the blogging community in whatever language.

2. Each of the 5 selected blogs must include the name of the author and a link to his/her site to be visited by readers.

3. The recipient must show the award and indicate the name and link to the blog of the one that handed it to him/her.

4. All award recipients must include a link to the Arte y Pico site to inform all readers about the origin of this award. So I would like to pass to my friends:

1. Babsy: En blogg eg har lest heilt sidan eg begynte å blogge for 1 1/2 år sidan. Dessuten så fikk eg en så fin Award av ho, at det er ei glede å kunne gi noke tilbake. Babsy skriver kjempe flotte og morsomme innlegg i bloggen sin, og har alltid en kaffikopp klar til den som stikker innom.

2. Anne Elise: Ei kjempe koselig bloggveninde, som lager mykje fint, og har en kjempe inspirerande blogg. Det er alltid koselig å få besøk av ho i bloggen min. Tusen takk for Award og mange koselige kommentarar.

3. Kathrine: Denne bloggen er en av mine favoritter. Dama er kjempe flink til å sy og strikke, dessuten så er det masse inspirasjon å hente når det gjelder interiør.

4. Arielle: Enda ei kjempe god bloggvenninde. Dette er ein blogg som stadig er oppdatert med koselige små historier om strikking, scrapping og livet generellt.

5. Marihøna: Akkurat no har både ho og bloggen sommarferie, men dette er også en av mine faste besøksbloggar. I denne bloggen er det både strikking, hekling og flotte bilder fra kvardagslivet. En ryddig og koselig blogg.

 

Published in: on juli 12, 2008 at 22:53  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/07/12/eg-har-fatt-en-award-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Innom med en varm sommerklem i retur! 🙂

  2. Gratulerer med flott award!! Den var velfortjent. Ha en riktig fin uke, med noe mindre regn enn det er ventet her.

  3. Grattis! Håper du får en fin uke!

  4. Gratulere så mye med Award.!!

    Ser du holder på med det jeg har planer om å starte på…det teppet har jeg bestemt meg for å strikke. Så har jeg lyst til og hekle ett stort teppe av ruter.
    Men vi får se, mangler garn så det er jo det første jeg må bestemme meg for. Mne har på følelsen at det blir etter ferien….

    Ha en strålende fin uke.

    Klem

  5. Du må sende meg adressen din 🙂

  6. Tusen tusen takk for at du tenkte på meg og min blogg når du ville videre dele ut denne awarden.. det setter jeg utrolig stor pris på *klem*

  7. Ja, det var jo utrolig at det ble deg. Men…Denne gangen skal du få en utfordring! Med hilsen fra asterix.

  8. Du var den förste på bloggen som kunne noe om Pythagoras. Jeg sa at jeg skulle gi deg en utfordring. Nå kan du velge hva du vil ha. Det er noe galt hos meg, og jeg får ikke sendt personlige meldinger. Med hilsen fra asterix.

  9. Tusen takk for du tenkte på min blogg da du laget awarden.
    Jeg ble rørt.
    Jeg har så mye og henge fingrene i nå har knapp tid og oppdatere bloggen min.
    Har ikke fått anledning og legge inn får håpe jeg får tid i mellom jobbingen.


Legg igjen en kommentar

