Framdrifts oppdatering.

Ja eg har ikkje fått ferdig noke denne veka. Har for det meste slappa av og kosa meg med hekling og strikking på dei 2 teppa eg har begynt på.

I går fikk eg bursdagsgave fra min kjære på etterskudd. Vi skal HIT onsdag 6. august. Det skal bli godt, for no er kroppen så stiv og støl av skodde og regn.

Heklateppet har no fått 51 ruter, og eg manglar 149.

Teppet til Lisje Snuppa vokser sakte men sikkert…

Published in: on juli 18, 2008 at 10:50  Comments (24)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/07/18/framdrift-oppdatering/trackback/

RSS feed for comments on this post.

24 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så flotte tepper! Likte spesielt godt det blå.
    Santorini såg fantastisk ut, heldige du! God helg!

  2. Her blir det fine tepper og for en flott gave du har fått. Ønsker deg en riktig fin helg.
    Klem Anne Grete

  3. Så flott bursdagsgave! Det blir nok deilig. Teppene vokser og går framover ser jeg. Du er jo ferdig med over en fjerdedel av hekleteppet! Her kommer eldstesønn hjem på ferie noen dager fra imorgen.Så det blir koselig.
    Ha en riktig god helg du også. 🙂

  4. Flotte tepper! Ønsker deg ei rikitg god helg!

  5. Hei. Takk for hilsener i bloggen. Har akkurat kommet hjem fra ferie. Reist rundt på forskjellige hytter, snakk om glede å komme hjem til sitt eget bad og seng! Flotte tepper du lager. Ha ei fin helg.

  6. Takk for besøk i bloggen mine. Det blir to kjempefine tepper når du blir ferdig. Ha ei fin helg du og, og god tur når det lir så langt.

  7. Så dyktig du er ronille! Jeg har sagt at jeg skal utfordre deg. Du kan velge selv hva du vil ha fra meg. Asterix.

  8. For en flott bursdagspresang du har fått! Det kommer til å bli deilig!
    Flotte tepper du lager – holder på med et selv og vet at det tar litt tid.
    Takk for awarden jeg finn av deg – det varmer 🙂
    Ønsker deg en flott helg!
    Klem fra Marihøna

  9. Oi! To tepper på en gang ja, og såpass langt, selv om du har en god del igjen, jeg er imponert

    og nei, det er Mitch, kattepusen til min kjære, han er stoooor og fin og 7kg og smal og 14år:-D Verdens peneste katt;-D objektivt altså, subjektivt er mi puse penest;-)

  10. Hei! Det går jammen fort framover med teppa dine!
    det har vore fint ver til å arbeide med slikt nokre dagar, men det skal vel bli betre… Håper eg!

    Du er heldig som skal til Santorini! Der var vi for 8 år sidan, på Kamari, og det var ein herleg ferie! Nyt det!!

  11. Så deilig med ferie, og Santorini er jo fantastisk!

    Teppene dine blir nydelige og vel verd alt arbeidet. Ha en fin helg!

  12. Du er en tålmodig sjel – det er maange lapper å lage…

    Fortsatt god helg. 🙂

  13. Du får nå gjort litt på håndarbeidsfronten.
    Flott bursdagsgave! Har hørt at Santorini er kjempeflott. Selv skal jeg til Kreta utpå høsten.
    Ha ei fin helg, og en kjempeflott sommer.

  14. Lappetepper er tidkrevende arbeid, ja. For noen nYdelige blåfarger du har valgt til hekleteppet. Så fin bursdagsgave du har fått. Det blir nok deilig.

  15. OMG for en jobb paa «bestemorruter»teppet ditt! IMPONERT! Santorini ser alldeles pfaktfullt ut! Heldig du er :O) Snill mann det!

  16. Dette blir to flotte tepper. Lykke til med ferdigstillelsen. Og riktig god tur til Santorini!

  17. Å, for nokre nydelige tepper du held på med. Eg har lenge gått og lurt på å begynne på eit heklateppe i bestemorsruter, men er ikkje så dreven i hekling. Ønskjer meg eitt i offwhite, beige og lyseblått. Kva tråd bruker du?, og kva nr på heklekrok?

  18. De blå lappene minner meg om blåveis om våren. Nydelige!

  19. Nå vokser teppene dine ja, de blir jo veldig fine 🙂 Santorini tur, du er heeeeldig! Har selv vært der tre ganger, sist gang var nå i juli. Du har mye å glede deg til! Klem fra Linn

  20. Nydelige blåfarger på lappene dine. Kanskje du i underbevisstheten har latt deg inspirere av sommerens feriemål 🙂 Vi ferierte på Santorini for noen år siden. Du kan bare begynne å glede deg. Klem

  21. Takk for awarden!Den skal blogges-snart.Ting tar tid om dagen,er visst i feriemodus:)Ønsker deg en strålende flott sommeruke!!!

  22. To tepper, ikke dårlig! Jeg hamstret vel noe teppegarn på sparsalget, mendet ligger i ro. Holder på med February sweater, har rekt opp flere ganger for å få økninger og størrelse riktig, så nå skal den bare bli ferdig! Kos deg i sommer, jeg kjenner sola i ryggen her jeg sitter! Endelig sommer her i Drammen!

  23. Jeg er bare en snartur innom for og legge igjen en liten sommerhilsen til deg og dine *klem*

  24. Teppene dine blir veldig fine, og fort går det og! Kor lange remser lagar du av det lilla? Eg har ikkje strikka noko meir på mitt, er usikker på garnvalet…


Legg igjen en kommentar

