Hemmelig Venn pakke juli.

Eg har fått pakke fra min HV. Eg har fått 2 nøster Sisik, 2 nøster Alpakka, som eg trur skal bli Julilue av, sjokoladepuddingpulver og Norsk peppermiks. Et koselig kort med et hint som eg sikkert nok skal klare å finne ut av 🙂 Tusen takk for super pakke, har allerede kjøpt vaniljesaus så her blir det sjokoladepudding til dessert.

                                                       

 

Published in: on juli 18, 2008 at 10:41  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/07/18/hemmelig-venn-pakke-juli/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLegg igjen en kommentar

  1. Nydelige farger i det hekleteppet ditt.
    Ha en fin helg:)


Legg igjen en kommentar

