Julilua 2008.

Ferdig med julilua, men eg trøbla litt med starten. Fann ut at eg hadde for lite av det lyslilla garnet, samtidig som at eg hadde strikka feil. Da var det å rekke opp, og begynne på nytt. Lua er strikka i Østlandsgarn på pinne nr 4. Mønsteret finner du HER.

Published in: on juli 22, 2008 at 22:45  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/07/22/julilua-2008/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Stilig lue i fine fargar! Kanskje noko som skal få plass på lista mi…

  2. Den ble fin! Nydelig bruk av samme farge i to valører. Håper du ikke får bruk for lua på lenge, lenge.

  3. Den lua di ble kjempefin! Likte veldig godt fargevalget ditt! Ha en God Dag!

  4. Så fin den ble. Ønsker deg en fin helg ( det er snart, er det ikke? Jeg har nedtelling) =)

  5. Hei Ronille! Jeg lurer på om du kan hjelpe meg med oppskrifta på den kjøkkenkluten du er så «kjent» for. (Ikke den med ruter). Jeg har nå trålet meg gjennom diverse blogger uten resultat, jeg har og glemt passordet mitt på hobbyboden så jeg kommer meg ikke inn dit for å lete. Drar på ferie i 14 dager så jeg tenkte det ville være en fin ting å holde på med da. På forhånd takk. ( er det en oppskrift du ikke kan eller vil dele respekterer jeg det. )Sommerlig hilsen fra umulie

  6. Nydelige farger du har valgt. Men det er godt det er lenge til vinteren.

  7. Flott lue i supre farger! Ha en fortsatt fin sommer ronille!

  8. Nydelig lue.Likte de fargene kjempegodt.Ha en strålende fin sommer:)

  9. Lua du har strikka er rålekker. Håper du får masse glede av den. Jeg har vært en rundtur på bloggen din og jammen lager du mye flott.

  10. Så flott luen ble i lillafarger.Jeg har strikket noen av disse jeg også.Ha forsatt en god sommer.

  11. Lua ble kjempefin og i flotte farger!
    Er innom på en lånt pc og ønsker deg i samme slengen god helg! (om enn litt tidlig….:o)


Legg igjen en kommentar

