Et aldri så lite jubileum…

Ja, det var det eg frykta, at det skulle bli teljarkrøll… Æsj. Men Grethemor kom ivertfall først, med kommentar kl 11.50, nestemann, Linn 11.54, og Sommerfuglen kl 12.15. Så da har eg bestemt at Grethemor skal få en liten pakke i posten. Håper at dokke syns dette er greit 🙂 Tusen takk for besøket damer.

Ojsann, sjekka tellaren min, og den nærmar seg 100 000… Heilt ufattelig at så mange er innom bloggen min, det setter eg virkelig pris på. Tusen takk alle sammen.

No vert ikkje bloggen min oppdatert dei nærmaste vekene, eg skal ein tur til Santorini. Etterpå skal eg svippe Lisje Snuppa til Oslo, der ho skal studere til hausten. Den 18. august, skal vi lærerane begynne å planlegge til dei søte små begynner på skulen den 20. august. Så da var årets 2 mnd ferie over for denne gang.

Så dersom det er du som er nr 100 000 besøkande, gi meg eit pip, veit dette har vore tullete før, men prøver igjen denne gangen uten at teljaren blir skrullete. Den er nederst på sida til høgre 🙂

Published in: on august 1, 2008 at 22:56  Comments (34)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/08/01/et-aldri-sa-lite-jubileum/trackback/

RSS feed for comments on this post.

34 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Er nok ikke besøkende nr 100 000, men tenkte likevel å stikke innom for å ønske deg en riktig fin ferietur til Santorine. Gled deg – det er ei kjempevakker øy. Romantisk i massevis 😉
    Klem fra Eva Petronella

  2. God tur til Santorini, og god helg til deg.

  3. Er nok ikke besøkende nr 100 000 jeg heller, men ville ønske deg god tur til Santorini. Setter stor pris på helgebesøkene fra deg. Er så imponert av deg. Det er kanskje flere som meg ikke klarer å verken å oppdatere eller skrive hilsener i perioder. Takk for at slike som deg finnes som ser også oss 😀

  4. Tusen takk for alle koselige kommentarer på bloggen min! Helga blir liksom ikke helt den samme uten denne – noe jeg virkelig ser fram til og setter umåtelig stor pris på!
    Håper du får en flott tur! Kos deg masse! Klem

  5. God helg til deg også Ronille, og kos deg masse på tur. Kjenner jeg deg rett er strikketøyet meg, og vi får se hva du har mekka når du er hjemme igjen!
    Klæm frå Marit

  6. Syntes ikke det er det grann rart at du har så mange besøkende jeg – du har jo en så koselig blogg og du lager så masse fint 🙂

    Jeg ønsker dere en flott tur til Santorini!

    Klem fra Marihøna

  7. Kos deg masse i santorini. Regner med at du kommer til å kose deg masse. Klem fra ho som skjønner godt at du har masse besøk i bloggen din, du er jo kjempeflink til å dra på besøk og legge igjen kommentar. Klem

  8. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min:)
    God tur og kos dere masse.
    Klem :))

  9. Ha en riktig god ferie og kos dere.

  10. hei!
    Koselig blogg! Prøver meg på dine oppvaskekluter…Se i bloggen mine. God Tur til Hellas. Santorini er nydelig sier min datter på 20 år. Hun var der i Juli!.
    Ellen

  11. Oi, der ble jeg 100001:))

  12. Var nok ikke nr 100.000 jeg heller, men ble 100.001 🙂 Ønsker deg en kjempefin tur til Santorini. Kos dere MASSE og nyt solnedgangen fra toppen av Oia, den er fantatstisk! Så mange lapper du har leget til teppe ditt, det blir kjempefint:) Klem fra Linn

  13. hmmm, merkelig at både jeg og Grethemor fikk 100001.. 😉

  14. God tur til Santorini! Jeg og mannen var der en uke i august i fjor og koste oss masse:)

  15. 100001 Fikke jeg og!
    Kos deg på antorini. Fint der!

  16. Ønsker deg en riktig flott ferie til Santorini.
    Ferieklem fra meg fra Nitus.

  17. God helg til deg og. Og god tur til Santorini, kos deg masse!

  18. Grattis med 100000 og god ferie.
    Sjekket bloggen din i natt, og jammen har du hatt mange besøkende siden da. For da manglet det rundt 300 stk fram til 100000. 🙂

  19. Teppet ditt veks, og kjenner eg deg rett, blir det ferdig om ikkje altfor lenge. Ha ei fin helg!

  20. Ønsker deg en riktig God tur til Santorini!

  21. Reknar med at Santorini svarar til forventingane:) Kos deg med dei siste feriedagane!

  22. Utruleg kor mange som er innom her! Du har ein flott blogg, og det er koseleg å stikke innom her 🙂

    God tur!

  23. Takk for nok et koselig besøk i bloggen min, du er så flink til å legge igjen kommentar. God tur og kos deg på ferie!

    Klem fra Linda

  24. God tur til Santorini. Blir vel en del å vise fram når dere er hjemme igjen 😉

  25. Gratulerer med 100000 – helt vanvittig!!!! Men så har du jo en kjempelekker blogg da!
    Riktig god ferietur! Håper dere koser dere som bare det!
    Jeg begynner på jobb igjen i morgen, ny jobb til og med, så det er litt ekstra spennende.
    Har du strikket opp Raumagarnet ditt snart da? Vi må jo få til et treff igjen 🙂

  26. Håper du får en flott ferie:-D

  27. Hallo, tusen takk for besøk i bloggen. Kom hjem fra ferie i går, og i dag var det på jobb igjen. Er nok litt misunnelig på ferien din (iallefall om sommeren).
    Kos deg resten av ferien, sommerhilsen fra meg.

  28. Så artig at du har gått på Solvang! Eg har faktisk gått der og, i 87-88. Minner for livet. Håpar du kosar deg på ferie 🙂

  29. Riktig god tur!

  30. Hei på deg !
    Vil bare ønske deg en strålende ferietur ! Det høres herlig ut ! Tipper at garn og pinner er med, vi er noen som slapper best av med det !

  31. Håper du har det fint i Santorini

  32. Vil bare ønske deg en god helg, og fortsatt fin sommer 🙂

  33. Mått innom en tur, håper du koser deg i Santorini.

  34. Håper du har en deilig ferie ! Strikketøyet er vel med kjenner jeg deg rett ! Har et par oppmerksomheter til deg i bloggen min !


Legg igjen en kommentar

