Oppdatering.

Har hatt ei opptelling av lappar idag, og no har eg totalt 81 stk. Men det er nok lenge til eg vert ferdig, for eg trenger nok mange lapper til før det vert teppe av det.

Eg har fått ein Award av Hilde SisselS og Marit. Tusen takk, det er kjempe kjekt å få slike oppmuntringar på bloggen min.

1. Vinneren kan legge logoen i sin blogg.

2.Legg en link til den du mottok din award fra.

3. Nominer minst 7 andre bloggere

4. Legg link til deres blogger på din.

5. Legg en melding på  bloggen til den som er nominert. 

Har ikkje så lyst til å nominere noken no, så denne går til alle som titter innom bloggen min, i denne omgang.

 

 

 

 

MI ALLER FINASTE ROSE……

(med lyd)

Denne har eg gitt til ein som desverre ikkje er blandt oss meir.

Vi saknar deg kjempe masse.

Published in: on august 1, 2008 at 19:10  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/08/01/oppdatering-5/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Guri, du må ha en enorm tolmodighet! JEg tror jeg hadde vært lei etter 2 ruter..

  2. Takk for besøk i bloggen min. Vil ønske deg en god tur neste uke. Jeg reiser med familien opp til Trøndelag neste helg. Ha ei fin helg. Teppet ditt blir forresten kjempefint.

  3. Klem til deg også og GOD TUR – kos deg masse og slapp av. Imponerende produksjon av lapper gitt – det står det respekt av!

  4. Det kommer til å bli en kanonflott teppe!

  5. Teppet blir kjempefint – hold ut!!

    Ha en riktig god helg og en skikkelig go’ferie. Det har du fortjent.

  6. Det blir et fint teppe. God helg!

  7. Teppet blir flott når det blir ferdig! Imponert over tålmodigheten din, jeg har innsett at slike store prosjekter ikke er min greie.

    Ønsker deg en god helg og en herlig ferie!

  8. Flott teppe! Jeg har også lagetet bestemorteppe, og det tok «forever». Men, det er myyyye i bruk, vel verdt innsatsen. Og jeg har strikket kluter etter din oppskrift, har bare ikke fått blogget de enda. Til og med min mor falt for disse klutene! Ha en flott tur til Oslo, kjør forsiktig, og gi et lite tut hvis du kjører gjennom Drammen. Man vet aldri, kanskje jeg hører deg!

  9. Hei Ronille! Hekle lappene dine er så fine. Skal bli spennende å se teppet ferdig.
    Håper du har en fin ferie. Min eldste datter var på Santorini for et par år siden, og snakker stadig om hvor fint det er der.
    Hun vil så gjerne ha meg med dit også. Sier at det er et sted man må reise sammen med noen som har øye for skjønnhet… Så nå venter jeg på bilder i bloggen din fra deg!

  10. Lenge sidan eg har vore innom her nå, men det var ei enorm mengde lappar du hadde laga! Det blir heilt sikkert eit flott teppe.

    God søndag.


Legg igjen en kommentar

