Et par Awarder.

Så har eg fått nokre Awarder. Dei to første er fra Farmor. Har også fått dei av Lise og Marit.


Den gis til kvinner som forgyller våre dager,
gir deg ny kunnskap og som lever sine liv til fulle,
med generøsitet og glede. Reglene for videresending er som følger:
 gis til så mange du vil, og link til http://tammyvitale.typepad.com

Uten alle dere besøkende, som legger igjen oppmuntrende
spor etter dere, så spørs det nok om bloggingen hadde
vært den samme ! Hver dag er det like
spennende å se om jeg har hatt besøk,
og om noen har lagt igjen «spor» etter seg.

Tusen takk til alle dere også !

Selvom jeg i utgangspunktet også synes
at bloggen er et fint arkiv over alle mine «gjøren og laden».

Men så er det slik med alle utmerkelser, de skal også sendes
videre. Denne gangen til 7 andre bloggere.
Det er det vanskeligste, selvom jeg har en lang bloggeliste
som jeg ofte besøker !

Kjem tilbake med dei nominerte…

Så har eg fått denne av Garnmoster.


Tusen takk 🙂

Published in: on august 20, 2008 at 18:20  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/08/20/et-par-awarder/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Gratulerer med vel fortjente awarder.

    Ønsker deg en fortsatt fin uke

  2. Gratulerer. Du fortener å få desse awardane!


Legg igjen en kommentar

