Hemmelig Venn august 2008.

 

 

I dag fikk eg pakke fra min Hemmelige Venn på HB. Eg har fått 2 nøster Fagstrikk garn, 1 nøste Gjestdal Bomullsgarn og nokre pakkar med te. Lurer på om det kan være Stillow som er min HV denne gangen, for hintet var at ho snart skal gifte seg…. Uansett, takk for pakken 🙂

Published in: on august 20, 2008 at 18:07  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/08/20/hemmelig-venn-august-2008/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Innom for å ønske deg en god helg. Ser ut som dere hadde en flott tur. Nå nærmer det seg Tananger, skal bli spennende å treffe deg og alle de andre. Klem.

  2. Gratulerer med snuppa, og håper du får en flott helg- gleder meg til å treffe deg i Tananger!


Legg igjen en kommentar

