Verdens beste datter fyller 20 år i dag.

Ojsann, tenk at Lisje Snuppa mi blir 20 år i dag. Heilt ufattelig kor fort tida har gått… Syns ikkje det er så lenge sida du vart fødd… No er du vel innstallert på  Blindern Studenterhjem i Oslo, og har begynt på Allmenn Lærar utdanning på Høgskulen. Lykke til med studiane, og eg ønsker deg en kjempe fin dag. Stooor klem fra mamma.

 

Published in: on august 21, 2008 at 5:47  Comments (28)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/08/21/verdens-beste-datter-fyller-20-ar-i-dag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

28 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Gratulerer med 20-åringen! Vi hadde 20 åring 7. august. Han er for tida heime. Les litt og jobbar litt, og har tenkt seg i militæret etter jul. Åra går fort…..

  2. Gratulerer så masse med dagen til dere begge !
    Om du synes disse 20 årene har gått fort, så kan jeg «trøste» deg med at heretter går de bare fortere og fortere, hadde vært greit å bremse opp litt, men slik er det dessverre ikke !

  3. Gratulere med dagen til begge! Mi lisje pie er 21 år. det er på barna en ser hvor gammel en er sier dem. da må eg snart vere eldgammel, siden elste mann er 26 år. Man er vel ikkje eldre enn man kjenner seg :).
    Ha en fin dag:=)

  4. Gratulerer med datteren. Dette er nok en stor dag. Jeg har värt på kunsutstilling i Östra Ämtevik i dag. Så der kan du tro det var mye rart å se. Nå sitter jeg og funderer på: hva er kunst? Med hilsen fra asterix.

  5. Grattis med datteren! Nydelig jente. 🙂

  6. Innom en veldig tidlig morgen for å ønske deg en riktig god helg.

  7. Flott datter du har. Innom og ønsker deg en gd helg.

  8. Gratulere med jenta, ja tiden går fort og de blir store. Mens vi foreldre ikke merker at vi blir eldre,
    rare greier det.
    Ønsker deg en riktig god helg.

  9. Gratulerer med Lisje Snuppa!

    Er det ikke rart at de var bittesmå i går og voksne i dag? Jenta mi fyller snart 16 og jeg syns ikke det er lenge sia hun gikk i barnehagen. Skjønner ikke hva som skjer med årene!

    God helg forresten 🙂

  10. Gratulerer med dagen som har vært. Takk for hyggelig besøk i bloggen min. Håper at du får ei fin helg.

  11. Vil ønske deg ei god helg. Lov meg å kom deg ut i det fine veret. Det kan vere den siste helga med skikkelig fin ver, før høsten setter inn. Nyt dagen mens du har den.

  12. Stoooor bursdagsklem til Lisje Snuppa, og stoooor helgeklem til mamman fra Ellingsøya 😉

  13. Gratulerer med 20 åringen!!!Og god helg til deg:)

  14. Gratulerer med 20 åringen. Ønsker deg en riktig god helg.

  15. Gratulerer med vel overstått dag til 20 åringen.
    Sant det at tida fyker når ein har fått unger. Eldste jenta mi vert 21 om nokre få dagar. *riste på hodet* har jo neste nett født ho jo.

    Og tusen takk for alle koselige helsingar i bloggen min. Du er ein av grunnane til at eg forsatt orkar å blogge. Skal prøve å oppdatere denne helga også. Du skjønner det……….eg var vist ein liten tur innom -nille i dag. *fnise*

  16. Flott jente du har! Gratulerer til dere begge to. Håper dere får en fin helg!

  17. Hei og gratulerer med storejenta! Ho har tenkt å gå i dine fotspor??

    Ha ei fin helg!

  18. God helg til deg også. Det er heldigvis litt til før min eldste er 20 år (7,5 år).

  19. Takk for besøket =0)
    Gratulerer så mye med 20 åringen, flott jente!!!
    Helge klem fra Anne

  20. Grattis till din dotter
    Det var längesedan du fick en gog hälsning, nu skickar jag dubbelt upp.
    Kramizar Garnängeln

  21. Hei Ronille
    Hjertelig tillykke med datterens 20 årsdag. Ja jeg kjenner den litt vemodige følelsen som også består av en stor porsjon stolthet, når ungene blir store og man ser at de klarer seg. Det er både godt og bitte litt sårt…
    ha ei riktig fin helg – klem

  22. God helg til deg også, og gratulerer med datterens 20 årsdag! Klem Marit

  23. Gratulerer med Lisje Snuppa!
    Er det ikke flott at hun er blitt så selvstendig at hun kan flytte fra Mamma og starte sitt eget liv i den store verden? Du har lært henne det, og det vil hun sette pris på!
    God helg til deg og dine!

  24. Gratulerer med datterens 20 årsdag og en god helg til dere.

  25. For ei flott jente!
    Tenk 20 år! Man kan jo mimre tilbake og tenke på hva man selv gjorde da man var 20, sukk, føles som et annet århundre.(ja og det var det jo)
    Litt vemodig er det nok når ungene flytter ut, men jeg har den erfaringa at man blir snart vant til det. Og plutselig sitter man der med «favnen full» av barnebarn.
    God helg.

  26. Gratulerer med datteren (litt på etterskudd). Håper hun kommer til å trives her i «tigerstaden»
    Har vært litt hektisk for meg noen dager, så jeg har ikke fått vært innom og ønsket deg en god helg. Ønsker deg derfor en herlig søndag! Her i Oslo skinner solen fra skyfri himmel, så vi må nok ut og finne på noe koselig i dag.
    Nå er det bare to uker til vi treffes i Tananger – juhuuu jeg gleder meg!!!
    Klem fra Marihøna

  27. Gratulerer med dagen!

  28. Gurrimalla for en vakker og nyderlig datter du har ,Ellinor . Det hadde vert kjempegøy å fått helst på Ida en gang hun var i Ørsta påbesøk hos deg

    klem fra Jenny ps gla i deg :o)


Legg igjen en kommentar

