August sokkane 2008.

 

 

Ferdig med august sokkane. Strikka i Silja på pinne nr. 2,5. Mønsteret heiter «En Lilla sky», som Kate har laga.

Published in: on august 27, 2008 at 18:15  Comments (36)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/08/27/august-sokkane-2008/trackback/

RSS feed for comments on this post.

36 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Kjempefine sokker! Luen under her er også veldig fin.
    Ha en fortsatt koselig håndarbeidsuke 🙂

  2. Kjempefine sokker!

  3. Se der ja, det ble to! Flotte!

  4. Fine sokker. Tynne pinner du har brukt. Ganske mange masker da?
    Ha ei flott uke

  5. Sokkene dine ble riktig flotte!

  6. Nydelige sokker. Jeg faller jo selvfølgelig for det som er strikket på de tynneste pinnene,men lekkert ble det.Ha en fin kveld:)

  7. Superrask og flink er du! Flotte sokkar og fin lue!

  8. Fine sokkene dine ble. Mine er underveis, men det går veldig saaakte. Begynner kansje å bli litt lei av sokker…
    Ønsker deg ei riktig god helg.

  9. flotte sokker..jeg har vært i sokkeland jeg også,,før selbuvotteland, fiskeland…nå er jeg i håndarbeidstørkeland 🙂
    ha en strålende helg

  10. Flotte sokker, det var et flott mønster. Ha en fin helg.

  11. Så fine de ble. Jeg har allerede gitt bort mine i gave til en venninne. Hun ble kjempeglad.

    Ha en super duper helg.

  12. Lekre sokker!!Innom for å ønske deg ei riktig fin helg 🙂

  13. Så fine!! Men åssen klarte du å strikke med såååå syltynne pinner da… *søkk-imponert*
    Ha ei super helg!

  14. Flotte og deilige sokker du har strikket deg.
    Ønsker deg en riktig god helg.

  15. Flotte sokker.Ønsker deg en riktig god helg

  16. Takk for hilsen.
    Flotte sokker du har strikket.
    Ha en kjempe flott helg.

  17. Sokkene ble kjempefine. Men skjønner at du ble lei på slutten. Tynt garn og tynne pinner er kjeeeeedelig! Har forsøkt meg på å strikke begge sokkene på en gang. Og det funker. Ble faktisk artig å strikke sokker igjen 😉 Ha en super helg. *klem*

  18. Fine sokker. Nå på høsten elsker jeg de tynne sokkene mine, så jeg må vel handle mer tynt sokkegarn. Med mønster på er det ganske greit å strikke sokker.
    God helg

  19. God helg. Takk for at du stikker innom selvom det er lenge siden jeg oppdaterte bloggen. Jeg har akkurat flyttet – og nå er det ikke helt enkelt å få til alt.

  20. Flotte sokker. Så flittig du er. Jeg tror ikke jeg har tålmodighet nok til å strikke sånne. Pinne 2,5!!! Jeg har problemer nok å få strikket 2 sokker på pinne 3,5 – 4, he-he..
    God helg til deg!

  21. flotte sokker. I helgen skal jeg strikke sokker, (julegaver.)
    Ønsker deg en koselig og kreativ helg

  22. Lekre sokker. Kos deg med søm i helga. Nå er det endelig oppdatert hos meg også.

  23. Og du er like flink til og ønske meg god helg. Snille Ronille, en riktig god helg til deg også.
    Kjempefine sokker forresten

  24. Så flotte sokkar! Mine blir alltid så kjedelige… Men dei kjem til nytte uansett:)
    Ha ei god helg!

  25. God helg Ronille!

  26. Hei på deg Ronille! Vil også önske deg en god helg. Du får det til, og det du lager blir så flott. Jeg har ikke hatt data på en uke. Skulle gjöre rent, og klarte da og velte maskinen. Mannen min fikk orden på det – heldigvis. Driver og utdanner meg innen form og farge. Det er harde dager, men jeg har selv valgt det. Med hilsen fra asterix.

  27. Nydelige sokker! Har strikket seks omganger av dem jeg..*kremt* mååå komme i gang!

  28. Gratulerer med ferdigstilte sokker. De ble skikkelig flotte. Har store planer jeg om å få ryddet arbeidsrommet skikkelig jeg da denne helga, men det virker som det blir med ønsket.
    Ønsker deg ei riktig så god helg.

  29. Denne gangen har vi iallefall ulik farge på sokkene, men likt garnvalg… Jeg strikker augustlue, må bli ferdig ikveld, feste tråder på sokker og lue i mrogen, blogge imorgen. God plan. Ha en flott uke, gleder meg til å se hva ditt neste prosjekt blir!

  30. Lekkert mønster! Skulle ønske jeg hadde tålmodighet til å strikke slike sokker.

    Ønsker deg en fin søndag!

  31. Kate sitt mønster er så fint; blir nok at jeg også strikker de. Nå er det ikke lenge igjen til tur!! Skal bli koselig å treffe deg:-) Klem Grete

  32. […] Solsikke, Syglad, Tanja, Anne-Ruth, Heidiaa, Fjompen, Liv, Ronille, Lirot, Skautrollet, Akvarella, Toja, Irenetur, Kattepus, […]

  33. Jeg innbilte meg at sokkene ikke ville bli bra i mørke farger, men der tok jeg jammen feil gitt! Dine sokker ble kjempefine!

  34. Kjempeflotte sokkar!!!

  35. Vakkert vakkert – Nok et herlig sokkepar fra min favoritt- sokkestrikker 🙂
    Skulle virkelig ønske jeg kunne bli flinkere til sokkestrikking jeg også.

  36. Så flotte sokker!


Legg igjen en kommentar

