Oppdatering.

Eg annonserte at eg hadde planer om å sy litt i helga, men planer er gode å ha uten å alltid å måtte gjennomføre dei…

Slik gjekk det med sy-planane mine…

Lappeteppet vokser sakte men sikkert, no har eg 119 ruter.

Så har eg begynt på en genser til meg sjøl. Strikka i Rauma Finull.

Published in: on august 31, 2008 at 19:38  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/08/31/oppdatering-7/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Tror teppet ditt blir veldig koselig, og genseren var fin i fargen. Snakkes til helga! =)

  2. Hei!
    Du har visst en del prosjekt på gang du også. Det blir ett flott heklateppe trur eg :=). Lappane hopper eg fort over. Det vert sikekrt fint, men eg vert for dårlig når eg ser dei hehe. Genseren er ett langtidsprosjekt eller er det kanskje det som vert prioritert fremover . Ha ei fin uke. Klem

  3. Hvilen tålmodighet du har som har heklet så mange lapper !!! En genser i finull må brukes med forsiktighet, det er et dårlig garn, jeg synes det egner seg best til lett tovede ting. Strikket for en del år siden en veldig spesiell jakke i finull, jeg bukte den masse. Du skulle sett den nå, tråden mellom lusene på vrangen er borte, så de sitter i strikkeplagget bare av gammel vane ! Kanskje jeg skulle lage et innlegg om saken på min egen blogg!?!?
    Til barnevotter er det fint, de blir tovet i bbuk, 0g da er det et flott garn !

  4. Planer er fine ja. Det gjør ikke noe om en ikke får gjennomført dem. Du har jo fått gjort mye annet, iallfall.


Legg igjen en kommentar

