Tananger Strikkelandstreff 2008.

Denne helga har 68 strikkegalne damer vore samla i Tananger. Vi budde på Hummeren Hotell, og treffet foregikk på Krabbeloftet. Tusen takk til Damene på Krabbeloftet, som organiserte og laga denne helga så vanvittig gøy for oss som kom på besøk.

Her er nokre bilder fra treffet:

Mon tro kva eg skal bruke alt garnet mitt til…

Åååå så nusseligt et par…

Og det vart handla i både pose og sekk.

På Sandnes Ullvare var der gedigne garnhesper.

Så kjem vi til shoppinga. Dette kjøpte eg på Krabbeloftet.

Nokre nøster Viking Sportsragg.

Kaktus Quilt i Tananger gav oss meget gode rabatter.

Her har eg mildt sagt unna meg litt luksus.

Tilbake fra bussturen ei meget fornøgd Ronille med dagens fangst.

Å jada, har da fått strikka litt i helga også, denne kluten vart med Trollmor heim.

Litt av utsikta fra Hotellrommet.

Her er min kjære samboer i helga, Trollmor. Det var kjempe kjekt å bli kjent med deg, håper vi snart treffast igjen.

Published in: on september 8, 2008 at 18:50  Comments (25)