Oppdatering.

Jasåmenn, no har det jammen blitt fredag igjen… Hjelpes, no må eg snart ut med foten å bremse litt, tida fyker avgårde, eller rettare sagt den kjem. Har begynt å være Gressenke i turnus. Min kjære har begynt å reise fast 1 mnd, så skal han være heime 1 mnd.

Etter at eg kom heim fra Tananger, har forma vore dårlig. Har hatt noke guffe i nasa og halsen, så no går det i medisin i flytandes og fast form.

Har ei bestilling på et par tjukkelesta i str 43, som eg no er ferdig med. Dei skulle være lange og tjukke. Strikka i Robust på pinne nr 4.

Her er den berømmelige Promille kluten. Navnet dukka opp forge laurdag, litt seint på kvelden…. Fargen er egentlig lyslilla.

Denne kluten er strikka i dobbel Mandarin Petit. Den er kjempe fin i farge sjateringane, og det kjem som vanlig ikkje godt fram i bloggen.

Så har eg gløymt å blogge et par kjøp til i Tanager. Først og fremst boka til Vis2Vas. Denne må vel alle som strikker sokker ha, et must. Kjempe kjekt å treffe deg Vis2Vas, utrulig så utholdande du er tross alle smerter og ellers det du må stri med 🙂

På Husfliden i Stavanger fann eg desse flotte knappane i Porselen til 4 kr stk.

Eg fikk denne boka fra Karna, med ei personlig helsing i. Tusen takk Karna for boka, kjem heilt sikkert til å prøve meg på eit par votta, for dei er kjempe fine.

Published in: on september 12, 2008 at 8:01  Comments (22)