Lite nytt…

Så var det helg igjen, og eg har ikkje så mykje å vise fram. Holder på med ei bestilling, en babydress i Rauma babyull, som snart er ferdig. Ellers så har eg ting på gang, som eg ikkje kjem til å fortelle om enda, kjem tilbake til dette seinare. Men det er kjempe spennandes…… Vil sende en stor klem til Maud’s Garn for utrulig god hjelp og støtte!

Har funne fram denne gamle klassikeren, som du kan kose deg med i helga 🙂

Published in: on september 19, 2008 at 9:57  Comments (17)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/09/19/lite-nytt-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

17 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Ønsker deg en riktig god helg.

  2. Oi , den sangen er det lenge siden jeg har hørt , fin !
    Ble litt nysgjerrig på hva du holder på med nå… hihi

    God helg til deg ! Her er det høstmarked i helga , og vi i bygdekvinnelaget skal selge bakt potet der… 🙂

  3. Hei Ronille. takk for helge hilsen. Sender deg en helgaklem også. Driv og reklamerer for en ny blogg. Min datters. den står under Monika’s egendesignerte klede. Ho har en drøm om å delvis leve av å sy. Har hatt litt oppdrag. håper å kunne markedsføre seg litt med bloggen. Har fått lagt ut litt, men det er mye mer. Da vil mor gjerne vere med å spre bloggen da vetu.

    Spent på å få sjå både oppdraget ditt og det nye prosjektet, du får det virkelig til å låte spennende. ha ei super helg

  4. Nydeleg sang!

    Og så så kjekt å sjå bileta dine frå Tananger lenger nede – ser ut som det var ei kjempeflott og innbringande helg!

    Håper du får ei god helg!

  5. Eg lurer verkeleg på kva spannande du har på gang 🙂
    Ønsker deg ei god helg!

  6. Innom for å ønske deg en fin høsthelg! I dag er det skikkelig d….vær her, men det skal heldigvis bedre seg i morgen.
    Er spent på hva du har på pinnene nå – stikker innom igjen snart for å se jeg 😉
    Klem fra Marihøna

  7. Heisann vennen. Takk for hilsen i bloggen. Jeg har begynt på jobb ja men er 50% sykmeldt nå. Har en dundrende hodepine omtrent hele tiden. Jeg er drittlei for å si det mildt. Ellers sttrikker jeg for tiden ja, er skikkelig i babymodus og vottemodus. Jeg tror jeg har 6 prosjekt samtidig nå. Hehehe. Typisk meg.
    Jeg er veldig nysgjerrig på hva du har på pinnene dine. Gleder meg til å se. Ønsker deg en fin høsthelg. Stor klem fra Karipia

  8. Den låten er det jammen lenge siden jeg har hørt.Herlig.Blir spennende å se hva du holder på med.Ha en kjempefin helg:)

  9. God helg til deg, Ronille!

  10. God helg Ronille! Vi swkal på tur i helga. Tyttebærtur. Håper du får ei trivelig helf.

  11. Spennende hvilke hemmeligheter du holder på med da! Ha en fin helg!

  12. Jeg er innom og titter igjen, og for å ønske deg en flott helg.
    Og du, du er hjertelig velkommen på hyttetur 🙂

  13. Blir spennende å se hva du holder på med.
    Ønsker deg en riktig god helg.

  14. God helg og jeg er veldig spent på hva du holder på med!

  15. Super god helg til deg =0)
    ..og nå blir det spennende å følge med hos deg og se hva som kommer, hva du holder på med for en hemmelighet. Holde oss på pinebenken sånn som dette at det går ann. 😉

  16. Innom og ønsker deg en fin helg.
    Har endelig kommet meg litt på nett, igjen. Jeg er fortsatt på ferie på Rhodos og koser meg. Spennende å se hva du driver å lager nå, blir jo litt nysgjerig.
    Titter innom når jeg har kommet hjem.

  17. Ha ei fortsatt god helg. Ble et kort besøk på meg, men kjekt den lille stunden det varte. Satser på å være med på skikkelig vis neste gang.


Legg igjen en kommentar

