Strikketreff på Lappestua.

I dag har vi vore på Lappestua på strikketreff. Kjempe koselig å treffe damene igjen. Timane fauk avgårde, slik som dei bruker når man har det kjekt. Trollmor hadde også tatt turen fra Molde, og det var utrulig kjekt å treffe deg att.

Her er Anlen og Elligo. Wencha, Fru.Dart og Malva var også på treffet, men eg har ikkje klart å få dei med på bilde.

Aria, Barbro og Trollmor.

Her har vi forfatterinnen Unni, med den kjempe flotte boka ho har gitt ut, og som eg sjølvsagt har kjøpt. Quilte Line i lilla og Guri(?).

Her er boka som eg kjøpte av Unni.

Så måtte eg da ha litt stoff.

Og litt garn vart også med heim.

Og til slutt måtte eg ha meg eit nytt målband, og dette var da så stili.

 

Har også fått pakke fra Sokkegarnklubben i dag. 2 nøster nydelig Lana Crossa og 2 nøster Mayflower.

 

Published in: on september 20, 2008 at 18:16  Comments (18)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/09/20/strikketreff-pa-lappestua/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Du har jo fått skikkelige bilde av flokken! Eg hadde gløymt å ta med kamera, men skal straks legge ut nokre dårlege mobilbilde… Må ha noko som dokumenterer kor kjekt vi hadde det!

    Takk for i dag!!

  2. SEr ut som dere har det veldig kjekt på slike treff. masse glade damer.
    og så haddde du muligheten til å kjøpe deg litt nytt garn og stoff, ikkje dumt det heller. Du har sikkert nok i lageret ditt, men litt nytt gjør seg det også.
    du får ha ei fin og kreativ uke.

  3. Ser dere koser dere der (er ikke missundelig nei)
    Gleder meg til og se hva det blir av stoffet du har kjøpt deg, de var flotte..
    Ønsker deg en flott lørdagskveld 🙂

  4. Ser ut som dere kosa dere på treff ja. Jeg er litt misunnelig, kunne tenkt meg å treffe dere igjen vettu. Lenge siden sist nå.
    Gleder meg til å se hva det blir av stoffet du kjøpte.
    Ønsker deg en fortsatt fin helg. Klem

  5. Heia! Takk for sist 😉
    Hyggelig å møte deg igjen!
    Klem,
    U9

  6. Dette såg triveleg ut! Den boka ser artig ut, så det blir vel til at eg kjøper den eg og!

  7. Så mye flott du har kjøpt – artig målebånd. Ser ut til at dere har det hyggelig på strikketreff.

  8. Det så koselig ut med strikkekafe 🙂
    Ha en fin søndagskveld!!

  9. Strikketreff, ny bok, nye stoffer og nytt garn. Stort bedre blir det ikke! :o)

  10. Hei på deg!
    Jeg har visst blitt ekskludert fra sokkegarnklubben også jeg…det kommer ihvertfall ikke mere garn.
    Tidligere ble jeg ekskludert fra Hobbyboden, kan det være dårlig ånde???
    Ha ei flott hobbyuke!

  11. Ser ut som dere hadde det kos på strikketreff 🙂
    Boka til Unni ser kjempefin ut – kanskje hun tar med seg noen eks på Gardermotreffet 🙂 Ha en fin uke!

  12. Det så koselig ut.

    Fortsatt fin uke!

  13. Detta såg jo berre super kosle ut!
    Flott å møta andre m same lidenskap t felles inspirasjon ;o)
    Koooooooos deg!

  14. Hei! Ja, det så koselig ut! Jeg har to awarder til deg i bloggen min!

  15. Herlig målbånd. Og den strikkekaffen skulle jeg gjerne vært på, så veldig koselig ut.

    Sjarmtrollboka har jeg også kjøpt, og jeg nyter den i massevis. Du kan jo alt og lage superfine troll du da, men sikkert kjekt med ny inspirasjon. Selger du troll forresten?

    Flott garn også. Bris er perfekt og bruke til mitered mittens.

  16. Så kjekt det ser ut med strikkekafe.
    Ha en fin helg:)

  17. Ser ut som kjekt strikkelag – og for en fin butikk dere sitter i! Ha en fortsatt fin helg.

  18. Så koselig det ser ut på strikkecafe!
    Hvor ofte foregår det, håper jeg får anledning til å bli med en gang.

    Masse fint du har shoppa da, likte veldig godt det målbandet!


Legg igjen en kommentar

