Eg har fått 3 Awarder.

Ojsann, eg har fått 3 Awarder. Dei 2 første har eg fått av Umulie. Tusen takk til deg.

Den neste har eg fått av Synnøve. Tusen takk til deg også.

 

Så skal dei vidare til blogger eg likar å lese, og det er mange! Derfor velger eg ingen spesiell, men gir dei til alle som er innom og har blogg.

Published in: on september 24, 2008 at 20:55  Comments (13)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/09/24/eg-har-fatt-3-awarder/trackback/

RSS feed for comments on this post.

13 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Det er deg velfortent. Ikkje bare er bloggen din flott, men du er så inspirerande og motiverande, når du er ute på kommentarturane dine. Setter stor pris på det.

  2. Gratulere med så flotte priser da Ronille, de har du fortjent 🙂
    ønsker deg en flott helg med masse kos og glede, jeg selv reiser på hytta med barn og tantebarn og masse snop og kakao..
    Klem fra meg 🙂

  3. Gratulerer med Awarder. Det var ein lur måte å gjere det på. Gi dei tille. Takker eg. Sender deg ein helgaklem også. Klemmer er alltid kjekt å få og veldig kjekt å gi. Ha ei strålandes helg

  4. Gratulerer med awardene.
    Ønsker deg en trivelig og kreativ helg

  5. Gratulere med awardene de har du virkelig fortjent.
    Ønsker deg en riktig god helg.

  6. flott med awarder her i blogglandia og jeg takker for at jeg fikk en av deg med denne titten 🙂 …ha en fortreffelige helg

  7. Gratulerer med Awardene.
    Ønsker deg en god helg.

  8. God helg til deg og! Gratulerer med awardane!

  9. God helg til deg også!

  10. Gratulerer med awarden.Ha en riktig god helg:)

  11. Så kjekt med slike oppmuntringer! Ønsker deg også en god helg!

  12. Gratulerer med awardsen! Vel fortjent! Ønsker deg en super helg!
    Klem fra Marihøna

  13. Du fortjener alle tre! Tusen klemmer til deg og håper at vi treffes snart.


Legg igjen en kommentar

