Babydress fra Rauma.

Dette settet har eg holdt på med no dei siste par vekene. Akk, det er faktisk ganske mykje arbeid med ein slik babydress. Det er ei bestilling. Settet er fra Rauma Babydesign, Baby 072 R. Strikka i Rauma Babygarn på pinne nr 2 og 2 1/2. Mangler knapper i jakka og strikk i buksa.

Published in: on september 27, 2008 at 17:00  Comments (28)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/09/27/babydress-fra-rauma/trackback/

RSS feed for comments on this post.

28 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Kjempefint sett ;o)
    heldig den so får overta detta!

    Nyyyyt helgjå, hausten og akkurat no ;o)

  2. Nydelig babysett i lekre farger.

  3. Nydeleg sett og fint arbeid! Tenker du har lyst til å strikke i ein annan farge enn rosa no:-)

  4. god helg til deg og dine.
    for et flott sett, hledig den som kan ikle seg dette ja.

  5. Veldig fine klær!!!Ønsker deg ei fortsatt god helg:)

  6. Så flott sett:)

  7. Nydelig Ellinor.

  8. Så utrolig nydelig sett. Ha en flott søndag.

  9. Ett skikkelig flott sett du har strikket.

  10. Det er utrolig mye arbeid med sånne små babysaker, men så blir de fine også!
    Ha ei fantastisk helg 🙂

  11. Så nydelig babydress! Ha en fortsatt god helg. Her er det nydelig vær idag så det blir nok en tur ut.

  12. Nydelig sett 🙂
    og kjempemye arbeid !!! 🙂

  13. Nyyyydelig!
    *klem*

  14. Nyydelig dress! Skjønner ikke hvordan du har tålmodighet å strikke så mye i en farge. Ha en fin Søndag.

  15. Nydelig sett.Blir nok en kjempefornøyd mottaker.Ha en fin dag:)

  16. Flott og stilig sett!

  17. Så nydelig sett du har strikket! Mottakeren blir nok kjempefornøyd :o)

  18. Hei på deg Ronille! Så nusselig dette settet ble. Jeg holder på i strikke to par ullbukser i str. 2 år.Det tar litt tid for jeg bruker veldig tynt garn. Ha en fin uke. Med hilsen fra asterix.

  19. Åh va gulligt
    Kramizar Garnängeln

  20. Det var et spesielt nydelig babysett!

  21. Det var lekkert:)

    Eg må nok strikke litt til minstemor, ja! Håper du har det bra siste veka før haustferie!

  22. Det var ett kjempefint sett. Skikkelig stilig.

  23. Tusen,tusen takk for alle hilsinger i bloggen min.Har vært på ferie , så jeg har ikke fått svart.
    Nydelig babysett.Ja, det er faktisk mer arbeid med å strikke smått enn stort. Ha ei strålende uke.

  24. Kjempefint sett!

  25. Minst like mye arbeid som til en voksen pga. det tynne garnet. Kjempeflott var det.

  26. Nydelig sett.

  27. Takk for hilsen på bloggen min!
    Nå har jeg sittet en lang stund og lest i bloggen din, studert bilder og kost meg.
    Nydelig babysett!!

  28. gud for ett herlig sett, det var bare helt nydelig….
    du er jammen meg produktiv av deg, du har alltid noe nytt å vise frem du…
    ha en super helg videre


Legg igjen en kommentar

