Snufs…

Uff, sjå kva som skjedde med Harmony Wood pinnen min, da eg skulle skru den av kabelen.

Published in: on oktober 6, 2008 at 8:31  Comments (13)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/10/06/snufs/trackback/

RSS feed for comments on this post.

13 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Næmmen, slikt skal da ikke skje? Hvis den gikk opp i limingen vil jeg tro det er reklamasjonsgrunn.

    Håper det ordner seg!

  2. Så dumt, da… Det må da være rekl- grunn?

  3. Trøste, trøste..

  4. Trist 😦
    Synd hytteturen blei så kortvarig for dokke. Fine ting du viser fram i innlegget under. Du er rask med pinnane!

  5. Uffda, stakkars deg! Du får gå tilbake med den så får du nok en ny!

    Synd med hytteturen som snødde bort, jeg for min del savner allerede sol og sommer. Ha en fin dag 🙂

  6. Uffda.Det er irriterende når dyre pinner går istykker.Du får den nok erstattet.Ha en fin uke.

  7. Huff det er et mareritt at slikt skjer,du må kontakte Store Alpakka og få den byttet.Slikt skal ikke skje og det er en reklamasjons feil menre jeg.
    Trøsteklem fra meg

  8. Uff så kjipt,pinnene er litt for dyre til at dette skal skje.Regner med du får igjen en ny en for dette her.

  9. Men huffda! Slikt skal nok ikke skje. Vil tro at du får ny, men hvis ikke bør den kanskje gå an å lime med lynlim eller noe slikt. Lykke til med reklamasjonen ….

  10. Uff sånt er kjipt. Håper du får en ny…

  11. Uff da!! Du får vel en ny:)

  12. uff:( ring de så får du nok en ny:) Slikt skal ikke skje.
    Koser meg med alt det flotte du lager:)
    Synd med hytteturen som snødde bort.. kjedelig. Her er det ruskevær så det spørs om jeg drar i vogna på Oppdal, eller om jeg er hjemme og koser meg istedet..

    Gleder meg så til du kommer senere i måneden:) Skal rydde plass til symaskinene i stua:)

  13. Dette har skjedd med flere av mine også. Fikk du nye? Jeg har kjøpt på Get Knitted, og skal sende dem en mail om det, må bare få tatt bilder først.


Legg igjen en kommentar

