Mitered Mittens.

No har eg også strikka eit par av desse vottane, fra boka til Elizabeth Zimmermann, Knitters Almanac. Men eg er ikkje fornøgd med dei, så eg kjem garantert ikkje til å strikke fleir. Dei er strikka i lilla Fritidsgarn på pinne nr 5, og tova på 60 grader i maskina. Bilda er av vottane før og etter toving.

 

Så har eg strikka ei lue til settet eg strikka tidligare. Vart ikkje heilt fornøgd med størrelsen på den første, men denne vart ikkje så mykje større enn den andre… Jaja, håper den passer.

Published in: on oktober 7, 2008 at 15:14  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/10/07/mitered-mittens/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Vottene ble jo fine de. Hva var det du ikke likte med dem da?

    Luen var kjempesøt med det hvite mønsteret mot rosa.

  2. Desse vottane har eg sett mange har strikka, og dei ser så stilige ut. Eg har boka og planar, men det har ikkje blitt enno. Lurer også på kva du ikkje likte med dei. Kan det vere garnet som er for tjukt?

  3. Syntes vottene dine ser fine ut jeg. Nå har jeg også fått oppskriften og har tenkt å prøve å strikke de sånn etter hvert. Flott lue har du strikket også 🙂
    Klem

  4. Det er noe rart her, vi som ser bidet av vottene dine synes de ser flotte ut, hm?
    Lua er også fin, du finner sikker et hode som passer :o)

  5. Vottene ble jo riktig fine! Lua også! :0)

  6. Ha ein vidonderle dag!
    – hos meg ligg da award og nokre ord t deg ;o)
    ENJOY

  7. Så flotte votter og en lue.

  8. Hei! Ser du får skryt av vottene du ikkje er fornøgd med. eg veit ikkje kvifor du er misfornøgd med dei, men eg falt ikkje for dei. Kan ikkje sette fingrern på kva det er, men har ikkje tenkt å finne oppskrifta.
    Bruker ikkje å kommentere ting eg ikkje likar, men siden du hadde den vinklinga på det gjorde eg det.

    Lua derimot er veldig søt, men strørrelsen er det jo vanskelig å ta stilling til når den ikkje er på hodet.

    Veit det er tidlig, men eg seir nå god helg til deg eg, siden eg er inne på besøk hos deg i dag.

    Det er surt ute, så det skulle vel bli tid til mye kos med strikkepinner og slikt i løpet av helga.
    stor klem

  9. Ekstra kommentar. Har kanskje spurd før, men litt glemsk. Kvar på sunnmøre bur du da?

  10. er fra sjøholt, Ørskog kommune, men bor i Høyanger sogn og fjordane. 😀

  11. Hei. 🙂
    Så mye flott du har laget. Den rosa lua var nydelig.
    Ha en fin kveld videre.
    Klem fra Unni. 🙂


Legg igjen en kommentar

