Oppdatering.

Så ei lita helga oppdatering. Denne veka har eg hatt haustferie, og har stort sett kosa meg og lada batteria. Har begynt på oktobersokkane, kjempe gøy mønster å strikke. Eg har nok valgt feil farge på garnet, for mønsteret kjem ikkje så godt fram. OnLine nøste har eg fått i gave, hugsa ikkje i farta fra kven.

I går fikk eg endelig begynt på et par Nisser og eit lite Troll, som eg har bestilling på. Skal gjere dei ferdig i helga.

Eg har strikka ein kjøkkenklut i Muskat fra Garnstudio.

 

 

Published in: on oktober 10, 2008 at 8:52  Comments (26)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/10/10/oppdatering-9/trackback/

RSS feed for comments on this post.

26 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Sokkene blir flotte(jeg har ikke engang startet på dem).
    Så morsomme utrykk det ble på nissene dine, fatter ikke hvordan du klarer det. Ser utrolig vansklig ut.
    Gleder meg til og se nissene ferdige,og så ønsker deg deg en flott helg.
    Stor klem fra Sylvi

  2. Syns sokkene dine blir kjempefine! Mønsteret kommer da frem!

  3. Mønsteret kommer bra fram på bildet i alle fall, og fargene var kjempefine. Spent på å se trollene dine ferdige.

    Håper du får en fin helg!

  4. Wow er så imponert over trolla dine, de får slikt «trollete» utrykk bestandig..

    Ønsker deg en kreativ , herlig og snøfattig helg..

  5. Syntes sokkene dine ble kjempefine jeg – skikkelig gla’ farger! Og trollene dine er jo bare så søte – gleder meg til å se dem ferdig.
    Ha en super helg!
    Klem

  6. Trollene du lager blir alltid så bra!Synes sokkene dine blir kule jeg;)Nyt siste rest av høstferien din da og god helg:)

  7. Fine sokker i spreke farker. Skal følge med på bolggen ddin og nissene.

  8. Syns da du fikk fram mønsteret på sokkene jeg. Herlige farger.
    Og de trollene dine er jo bare så skjønne. Det ser utrolig vanskelig ut, de har et herligutrykk. jeg er mega imponert over deg.
    Ønsker deg en flott høsthelg og gleder meg til å se deg snart…..ikke lenge igjen nå.

  9. Hei:) Innom en liten snartur, pause i ryddinga:) Sokkene blir herlige, glafarger.
    Trollene er jo herlige, ordentlige personligheter:)

    Kommer noe i posten til deg plutselig, følg med.. Gleder meg masse til du kommer på besøk:):) Nyt restene av høstferien, kos deg!

    Stor klem til deg.

  10. God helg til deg også! Så morsomme de sokkene ble!
    Lager du disse trollene helt på frihånd eller har du former til dem? De er jo så utrolig flotte!
    Klem fra Marit

  11. Sokkene ble jo fine i dette garnet, fine troll du har startet på. Blir spennende å se de når de er ferdig.
    Ha en riktig god helg.

  12. For et tempo du har på håndarbeidsfronten, her går det jammen unna! 🙂
    Ønsker deg en riktig God Helg. Klem fra meg.

  13. For noen skjønne troll – gleder meg til å se dem ferdige. Sokkene blir kjempetøffe.

    God helg!

  14. Kjempeflotte labber 🙂
    heldige alle dere som strikker labber 🙂
    5 pinner = angst hos meg 😦

    og flotte nissefjes – gleder meg til å se de ferdige 🙂

  15. Herlige troll.Både sokker og kjøkkenkluten ble kjempefine.Ønsker deg en riktig god helg:)

  16. Skikkelig søte troll! Innom for å ønske deg en riktig god helg!

  17. Så mye fint du har laget nå da. Vil gjerne ha troll fra deg. Jeg betaler prisen og portoen. Ha en god helg, med hilsen fra asterix.

  18. Det ser ut som du har hatt en kreativ og fin høstferie. Gleder meg til å se trollene ferdige. God helg!

  19. Så herlige troll det blir. Skal bli koselig å se de ferdige.

    Synes sokkene blir fine jeg. Og kluten var fin, likte fargene veldig godt.

    Ha ei super helg.

  20. Spreke farger på sokkene 😉

    God helg ! 🙂

  21. Trollene dine ble kjempeherlige! Saa flink du er!

  22. Jeg liker sokkene dine. Har planer om å prøve meg på disse jeg og etterhvert. Ha ei fin helg du også.

  23. Jeg synes sokkene dine blir flotte jeg, og mønstret kommer da fram. Hvordan du klarer å få til slike troll (ansikt) det skjønner ikke jeg.
    Ønsker deg ei riktig god helg.

  24. Kanonfine blir sokkene i det garnet, som sukkertøy!
    God helg til deg!

  25. Dei trolla dine er altså så søte – for nokre herlege ansikt med masse personligheit! Kjempeflott.

    Takk for helsing i bloggen – håper du har hatt ei god helg!

  26. Så mye fint du har laget. Trolle var jo kjempeflott.
    God helg til deg


Legg igjen en kommentar

