Troll.

Har endelig fått laga eit Troll. Det er ikkje heilt ferdig enda, må godkjennast av mottaker før eg tar siste finpussen. Ho ønska seg eit lite Troll, men dette er 45 cm på strømpelesten, muligens for stort? Trollet skal få ryggsekk og litt farge i ansiktet, på hender og føtter. Håper det faller i smak.

Har fått nytt kamera av min kjære mann som eg har testa litt. Her er det katten vår Burre som er fotomodell.

Published in: on oktober 12, 2008 at 13:42  Comments (28)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/10/12/troll-7/trackback/

RSS feed for comments on this post.

28 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Nydelig fotomodell du har Ronille,gi mjauen kos fra meg. Trollet og oktobersokkene er kjempe fine du inspirerer meg noe veldig.Nå må jeg rote fram garn til dem og få strikket dem.

  2. Fine Burre ! Trollet ble flott ! 🙂

  3. Så helig troll du har laget.
    Nydelig katt du har.
    Ha en fin søndag.

  4. Herlig troll og pusekatt

  5. Åååå det var bare et herlig troll! Kan ikke forstå noe annet enn at mottaker blir fornøyd! Klem

  6. Trollet var et skikkelig sjarmtroll. Tror nok mottakeren vil like den karen der, hvis ikke er det nok noen andre som kunne tenke seg han.

  7. Et herlig troll og en skjønn Burre!
    Ha en flott søndag videre 🙂

  8. Herlig troll, så flink du er!

    Jeg angrer mesten på at jeg ikke er med på årets sokkealong, det er så mange fine mønstre. Må nok lure meg til å strikke en oktobersokk 🙂

  9. Hærlig troll du har laga.Jeg digger disse trollene du lager.Så søt kattepus du har også.Ønsker deg en fin søndagskveld.

  10. Kjempeflott troll og gratulerer med nytt kamera.Pus ser ut til å kose seg med blomstene.Må jo nyte siste rest av sommeren.Ha en fin kveld:)

  11. Kult troll! 🙂

    Ha ei fin høstuke!

  12. Så utrolig herlig troll!!!

  13. Hei Ronille! Så snille du er! Klart jeg vil ha trollet. Bare oppgi hva du skal ha for det, så skal jeg sende deg penger. Jeg betaler også portoen. Med klem fra asterix.

  14. naah så skjønn pus! Og trollet er skikkelig flott, virkelig en personlighet.

  15. Så herlig et troll. Heldig er den som mottar den ja =)

  16. Heisann! Eg har vore på Lesjaskog i helga, utan snø:)

    Nydelig troll, og så heldig du er med nytt kamera!

  17. Så aldeles superflott troll!!
    Heldige Asterix som tydeligvis er den nye eieren….
    Tusen takk for alle fine helge-meldinger fra deg, og beklager at jeg har vært så dårlig på gjenbesøk. Håper det blir mer tid til bloggrunder fremover, bare dette bryllupet til sønnen er overstått så…..
    Ha en «trollete» mandag! *fnis*

  18. Det ligger et par awarder å venter på deg i bloggen min. Klem

  19. Kjekk kar!

  20. Innom for å helse på og takke for alle helsingane i bloggen min.
    Det trollet ditt var kjempefint.

  21. Hei vennen:) Innom for hilse på en torsdag formiddag. Nå er det ikke lenge til vi treffes:) Gleder meg til å få dere på besøk.

    Trollet var bare helt herlig! Heldige motaker.
    Ha en fortsatt vakker dag.

    Klem

  22. Innom en tur for å ønske deg en riktig flott helg. Herlig troll du har laget:) Klem

  23. Skikkelig tøft troll. Tror nok den som bestilte blir fornøgd. Det må vere masse arbeid med eit slikt troll. Først lage trollet og så strikke klede til det. Eg rotet litt med forige innlegg på okt. sokkene dine. Men, eg kan gjenta det her. Eg syns du er skikkelig dyktig med alt du lager. Ha ei strålandes helg

  24. Stikker innom for og ønske deg en flott høsthelg og jeg håper du får mange fine håndarbeidstimer du kan nyte..
    Klem fra syglad

    Knallstilig troll,dette er du en kløpper på ser jeg 🙂

  25. Innom og ønsker deg en riktig fin helg.

  26. Du er kjempeflink til å lage troll! Ha ei fin helg!

  27. Flotte troll du har laga. Ha ei fin helg du og. Alltid koselig med besøk i bloggen.

  28. Tusen takk for hilsen fra deg. Gleder meg til trollet veit du. God helg til deg fra asterix.


Legg igjen en kommentar

