Awarder.

Eg har fått Awarder, fra Karipia og Synnøve. Tusen takk, dette setter eg stor pris på, kjekt at andre liker bloggen min og det eg fyller den med 🙂

Published in: on oktober 18, 2008 at 10:53  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/10/18/awarder/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Gratulerer med awarder:-D

  2. Gratulerer! Vel fortjente 🙂

  3. Gratulerer med awarder 🙂
    Og ønsker deg ei gooood helg 🙂

  4. God helg Ronille!

  5. Flotte kluter du har strikket og så må jeg gratulere deg med awardene.
    Håper du får en flott søndag.
    Klem fra meg

  6. Gratulerer med awarder:) Klart at du fortener dei, og mange til!

  7. Gratulere med velfortjente awarder!
    Du har en flott blogg.
    Takk for hilsen i min blogg, og ha en god hobbyuke!

  8. Awardene har du virkelig fortjent. Bloggen din er alltid spennende og koselig.
    Ønsker deg en fin uke.:)

  9. Kjekt med slike awarder, og disse fortjener du absolutt! Du lager mye fint synes jeg, og så er du altid flink til å legge igjen hilsen når du har «vært på besøk».


Legg igjen en kommentar

