Oppdatering.

Denne veka har vore fryktelig travel på jobb, så eg var klar over at det ikkje vart så mykje tid til å strikke så mykje. Hadde eit mål om at eg skulle lage ein kjøkkenklut pr. dag til mini messa Husflidslaget skal ha 15. november. Har klart å lage 6 stk.

Har også klart å lage 3 WIP. Så får vi sjå om dei unngår å verte UFO’ar.

Published in: on oktober 18, 2008 at 10:12  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/10/18/oppdatering-10/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Ikke strikke så mye? Jeg synes det var ganske mye, jeg.. Kanskje det sier mer om mitt tempo? *host*

    God helg!

  2. Wow for en produksjon av kluter du har hatt da. Det var herlige farger på dem.
    Nå er det bare 6 dager til vi sees og jeg gleder meg masse. Klem

  3. Ja, det er kjekt å begynne på eit nytt garnnøste og teste det ut, liksom! Du blir nok heilt sikkert ferdige med sokkane du som er så rask å strikke. Flotte klutar som alltid!

  4. Heisann og hoppsann, her er det masse fint som vanelig! Ønsker deg en flott helg fortsatt!!!!!!!! klems

  5. Klutene dine er veldig fine. Koselige farger. 🙂


Legg igjen en kommentar

