Litt nytt.

Har strikka 2 par strømper i Viking Sportsragg garnet eg kjøpte på Tananger turen, og ein kjøkkenklut. Dette er til Messa vi skal ha i Husflidslaget 15 november. I morga reiser eg på besøk til Trollmor på Molde, og skal ha ei fanatstisk kjekke helg. Ryggen min har begynt å krangle med meg igjen, så vi får sjå kva vi får laga i helga.

 

Bloggtellaren raser avgårde, og nærmar seg 120 000 besøkande. Dersom du er nr 120 000 på besøk, ventar det ein liten ting fra meg.

Ønsker alle som er innom ei fin helg.

 

Published in: on oktober 23, 2008 at 18:45  Comments (21)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/10/23/litt-nytt/trackback/

RSS feed for comments on this post.

21 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. God tur til Molde og god helg.

  2. Godt med slike tykke, varme sokker. Og så er det så kjekt at det kommer i så mange spreke farger etterhvert.

    Håper dere får en kjempetrivelig håndarbeidshelg!

  3. Det er veldig kjekt å strikke sokker, gode varme og nyttige plagg. Er sikker på at disse gjør lykke på messa i november.
    Jeg har også prøvd Viking sportsragg, et deilig mykt sokkegarn.
    Håper du slipper mye plager med ryggen.
    God tur til Molde, og god helg!

  4. Du er RÅ på sokker!!!! Begge parene ble kjempefine!

    Vi snakkes forresten på lørdag, så du får ha en god helg så lenge:)

  5. Se der er du ferdig med sokkene , ja 🙂
    Fine ble de også , er så fin blåfarge på det garnet .

  6. Innom en tur for å si hei. God helg og god tur.

  7. Ja her er det sokker det går i ser jeg, flotte er dem:-)
    Ønsker deg en flott trolltur til Molde og så ta vare på ryggen din da.
    Gleder meg til og høre hvordan dere hadde det.
    Masse gode reiseklemmer til deg fra meg 🙂

  8. God tur og god helg:)Kos dere!!

  9. Kjempefine sokker.Ta godt vare på deg selv.Ønsker deg en riktig god helg:)

  10. Halloen! du er nok i Molde og hygger deg nå, og det er bra. Det er detman skal gjøre i høstmørket hygge seg og ta vare på ens venner.
    Nydelige sokker. Har aldri prøvd det sokkegarnet, men eg ser at det skal eg.
    Flotte farger på begge to sokkepara.
    Ha ei aldeles stålandes helg, vennen

  11. Innom og kikker litt hos deg =)
    God helg og god tur =D
    Klemz

  12. Så fine sokkar! Ha ei fin helg!

  13. hei på deg! Håper du koser deg i Molde i helgen.. Jeg har glimret med mitt fravær her hos deg dessverre, men nå er jeg tilbake og jeg vil minne deg om at jeg har fått meg ny blogg. Slettet den gamle.. Håper du tar en titt i den nye når du har tid, selv om det ikke er så mye håndarbeid der enda…..

  14. Flotte sokker, og ha ei fin helg i Molde i helga. Kos dere med håndarbeidet og skravlinga.

  15. Så stilige sokkar:) Tellaren din går kjapt, ja! Eg ser at den no er komen til 120.109, det er imponerende!

    Ha ei fin helg i Moillje…

  16. Så flotte og gode sokker. Og flotte kopptuer. Ha en strålende helg. Her blåser vi nesten bort. 😆

  17. har hatt en stormfull helg her vest…
    nydelige sokker og ha en fin fin søndags ettermiddag.

  18. For noen deilige sokker! Håper du har hatt en fin tur til Molde.

  19. Flotte sokker.
    Takk for alle kommentarer på bloggen min, setter stor pris på dem, selv om jeg ikke er så flink til å svare. Ønsker deg en flott uke 🙂

  20. Håper du hadde en flott helg i Molde 🙂 Nydelige sokker du har strikket. Ønsker deg en flott uke videre og håper ryggen din er grei mot deg 🙂

  21. Hei! Lenge siden jeg har vært innom, har lagt bloggelivet litt på is i det siste. Men nå er jeg ihvertfall innom for å hilse på. Sokkene ser deilige ut nå som vinteren er på vei. Ha en flott uke!

    Mari


Legg igjen en kommentar

