Oppdatering.

Denne helga skal eg være heime og kose meg. Har endel prosjekter på pinnene som skal værte ferdig iløpet av helga. For 2 innlegg sida, runda eg 120 000 besøkande, men ingen som meldte fra at det vart dei. Så eg har hatt ei loddtrekning blandt dei som vart nærmast, og Greta vann. Pakke underveis i posten til deg. Da vi var i Molde, fikk eg denne flotte Engelen av Karipia.

Og her er helgas prosjekter: Pulsvarmere, sjal, baby genser og strømper.

Ønsker alle som er innom ei fin helg.

Published in: on oktober 31, 2008 at 9:49  Comments (23)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/10/31/oppdatering-12/trackback/

RSS feed for comments on this post.

23 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Hei. gleder meg veldig på pakke. Er som ett barn når det gjeld pakker, spes dei som kjem i posten.
    du har masse som skal vere ferdig i løpet av helga skjønner eg. Flotte farger og forskjelloige garn. Gler meg til å sjå dei ferdig, men du må ikkje overdrive nå da.
    Nydelig liten engel. sånt er kjekt å få.
    Ha ei strålandes helg du også

  2. God helg til deg og!
    Det ser ut som om du har litt å ta deg til i helga ja.

    Eg sitter for tida mykje inne og er sterkt knytta til studiene mine, så det går ikkje så veldig raskt framover med mine prosjekt, for tida. Men hjernen min begynner å kjennest litt full, så eg trur eg må slappe av med litt strikking i helga, eg og.

  3. Kos deg med strikkingen og ha en riktig god helg.

  4. Ønsker deg ei god helg. Det så ut som koselige strikkerier å gjøre ferdig- og all ære til deg om du BLIR ferdig (jeg pleier å begynne på like mange nye når jeg skal ferdigstille…) =)

  5. God helg til deg også 🙂
    Det er fine prosjekter du holder på med, gleder meg til å se dem ferdige 🙂

  6. Hei igjen:) Innom her og for å ønske deg riktig god helg:) Nå står vi på farten for å hente «babyen»:) Kos deg og nyt freden og roen i eget selskap:)

    Kjempeklem til deg

  7. Hei 🙂 Stikker innom for å ønske god helg til deg også… Håper du mente at det ikke blir lenge til neste gang…. du skrev nemlig at du håpet det ble lenge til neste gang *kremt*

  8. Så søt engel og gleder meg til å se prosjektene ferdig. Ha ei fin helg du og.

  9. Så masse flott det er her inne altså!! Imponert!
    Ha en flott flott helg!

  10. God helg Ronille! Alltid hyggelig å titte inn hos deg. Trollet har fått et navn nå. Mannen min bestemte seg for Bjarne, men jeg er nok ikke helt enig i det. Bjarne passer huset og ordner opp her skal du se. Med god hilsen fra asterix.

  11. Den engelen var flott ! 🙂
    Ser vi strikker sjal i samme garn.. Regner med at du blir ferdig leenge før meg… Jeg skal gjøre ferdig de pulsvarmerene i Bris i helga , de blir lekre 😉

    God helg ! 🙂

  12. Det er fint å vere heime i helga og berre slappe av,ja. Ser at du har litt å strikke på også. Ha ei riktig fin helg!

  13. En riktig god helg til deg også! Mye fint i bloggen din 🙂

  14. God helg, Ronille og lykke til med prosjektene! Her er det full fart og vinter… Med nytt innebad og kunstisbane mangler det ikke på ting å gjøre i helgene. Og jeg bor jo midt i bandyland!

  15. Her hadde du mange kjekke prosjekter å kose deg med. Ønsker deg en fortsatt god helg!

  16. Hei, det var da en usedvanlig søt engel du har fått! Håper du får ei flott helg med stikking og kos.

  17. Skal berre sei tusen tusen takk. og ha ei fortsattgod helg. klem

  18. Du har en blogg man blir veldig glad av å besøke!
    God middag, Ronille!

  19. Hei du! Vil bare ønske ei god uke!

  20. Du…. følte meg ikkje særlig tøff i starten av turen då , hehe. Men det gjekk bra 😉

    Nydelig engel du har fått. Og som vanlig driftig med pinnane 🙂
    Eg strever fortsatt med adventskalenderen, men den skal ikkje vere ferdig før til jul då, så eg håper den blir ferdig.

    Ønsker deg ei fin, ny veke 🙂

  21. Håper du har hatt en fin helg! 🙂

  22. Hei.
    Må bare legge igjen en kommentar. For en fantastisk blogg du har. Har sittet masse her nå og kikket gjennom maaaaange sider her. Kommer garntert tilbake.
    Hilsen Cecilie…

  23. Hei! Jeg har noe til deg i bloggen min! Ha ei fin uke!

    hilsen umulie


Legg igjen en kommentar

