Sjal, babygenser og Calorimetry.

Hadde store planar for alt eg skulle lage i helga, men selfølgelig ville ikkje ryggen min det. Har fått ferdig et par ting.

Baktussjal strikka i Fabel (tusen takk Kari for garnet) på pinne 3,5.

Så har eg strikka en babygenser ca 6 mnd. i Fortissima sokkegarn. Strikka på pinne 2,5 og 3. Av eit 100 grams nøste har eg litt til overs, kunne kanskje strikka armane litt lenger…

Lisje Snuppa har bestilt ein Calorimetry og ei lue. Calorimetryen er ferdig, strikka i dobbel Opal på pinne 3,5.

Published in: on november 3, 2008 at 11:08  Comments (13)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/11/03/sjal-babygenser-og-calorimetry/trackback/

RSS feed for comments on this post.

13 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Eg synest no at du har fått gjort ein heil del i helga! Håper ryggen din blir betre!

  2. Gløymde å seie at kledene du har strikka er fine og praktiske! Ragelangensarar i tynt strømpegarn er heilt topp. Eg har strikka fleire til min yngste, og dei har blitt mykje brukt. Bra å ha gensarar som ikkje er for tjukke og klumpete når ein skal ha jakker og dressar utanpå!

  3. Her er det da blitt gjort mye da, flott babygenser og skjerfet er da bare lekkert..
    Ønsker deg en flott kveld
    Klem fra meg 🙂

  4. Her var det mye fint.Babygenseren ble kjempefin i det garnet.

  5. Det er ikkje godt å slite med ryggen. Veit det. Men, ein får berre sette pris på det når ryggen er god :=)
    Og det ser da ut som du har gjort veldig mye. Sjalet var lekkert. Genseren var skikkelig fin og pannebådet, ja dei er berre tøffe dissa. Syns du har fått gjort kjempemasse eg. Imponert.
    har foresten prøvd kluten eg fikk fra deg. kjempe god kjøkken klut.Nå må eg sjå å få strikka noen slike kluter.
    Ha ei fin og kreativ uke og så håper eg at du kjem deg i ryggen fort. Er det kronisk?

  6. Eg synes nå ikkje du har fått gjort for lite i løpet av ei helg. Men det er ikkje kjekt når ryggen ikkje er god. Det er viktig at du ikkje overanstrenger deg.

  7. Har en liten runde før eg legg meg. Og tenkte berre å sei at kluten var kjempegod, og maskemarkørene er i bruk hel tiden.
    Håper du får ei flott og avslappendes helg og at du er bedre i ryggen. klem fra Greta

  8. Så fin genseren, sjalet og og Calometry du har laget. Ha ei fin helg.

  9. Ja så er det endelig fredag og helg, håper du får sittet og kost deg med håndarbeid denne helgen.(det skal jeg)
    Ønsker deg en flott helg 🙂

    Klem fra meg

  10. Ta godt vare på ryggen din! du skal jo leve med den hele livet! Noen ganger må handarbeid bare vente(som da jeg brakk håndleddet i fjor sommer)Men jeg synes du har fått gjort en hel masse jeg da! GOD HELG!

  11. Flotte ting du har fått laget.
    God bedring klem fra meg.
    Ønsker deg en riktig god helg.

  12. Så mye flott du har lagd i det siste!
    Ha en riktig god helg!

  13. Her var mye fint ja. Artig å se at du har brukt det garnet til sjal. Jeg har brukt det til ullbukser. 1 til minsten og en skal bli julegave til en knert på 1 år.

    Ha en super duper helg Ellinor.


Legg igjen en kommentar

