Sydag.

I dag starta eg og Kari ( Aria på HB) med friskt mot, med stoff og symaskin. Det viste seg at ingen av oss egentlig ikkje var noken ekspert på dette området. Dagen gjekk med blod, svette og tårer (lattertårer) Krokanis, Kokosbolle, kaffi og Troika. Vi trøbla og fikk tilslutt laga kvar sin sminkepung, og eg fikk sydd ein serviettboks omslag. Jauda, vi har hatt det kjempe gøy, har tatt opp mange sømmer, sydd feil, ødelagt glidelås etc. men konstanterte at det var dette vi lærte av.

Her er sminkepungane våre, den mørkaste er min.

Serviettholdaren, (måtte ha konsulenthjelp pr. tlf av Trollmor for å få det til..).

Published in: on november 7, 2008 at 17:12  Comments (18)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/11/07/sydag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. ser ut som dere har hatt en fin dag…Herlige sminkepunger dette ble..

  2. Det er slike dager man skal ha for å lade batteriene. Hobby, venner og litt godt. Varmer lenge. Ha en flott helg, og håper ryggen holder seg bra.

  3. Får komme innover en tur en dag jeg da.

    God helga til deg…….

  4. Så flinke dere har vært, resultatet ble flott! Ha ei super helg.

  5. Høres ut som dere har haft en artig dag 🙂 Flotte sy-resultat .
    Mye fint har du strikka i det siste også .
    God helg !
    Klem

  6. Sluttresultatet vatt kjeeeeempe fint! Hærle sosialt og då! Ha ei vidonderle helg ;o)

  7. symaskin eier jeg ikke en gang…men hvor mye flott en tryller frem på den..nydelig veske synes jeg og er nå bare imponert over dere som kan dette..selv om en må slite for det…

    ha en fortreffelige helg

  8. Høres jammen ut som en fin dag, selv om dere måtte ta opp en del sømmer igjen. Ha en god helg!

  9. Så herlig å ha ein slik dag! Og saman kan ein vel få til det meste, ikkje sant? Eg er i alle fall imponert!

    Ha ei fin helg!

  10. Du verden så kreative dere har vært – høres virkelig ut som dere har hatt det kjemefint 🙂
    Ha ei fin helg også, Ronille.

  11. Så koslig med sydag da!!Har du fått deg serviettholder som matcher kjøkkengardinene dine nå da?!!

  12. Så mye fint dere har laget.Kjempekoselig med slike hobbytreff.Hørtes ut som dere hadde det skikkelig morro.Ønsker deg en riktig god helg og god bedring med ryggen:)

  13. Dere har da vært utrolig flinke. Dessuten er det jo gøy å jobbe sammen litt! Ha en flott helg!

  14. Så flinke dere er!!! Jeg drømmer åom å sitte ås y sammen med noen, men jeg kjenner ingen andre som syr her i nærheten.. Artig å se at du bruker nåleputa!!! Ha ei fortreffelig helg!

    hlsen umulie

  15. Så masse nytt og flott du har laga! Og jeg syntes dere er kjempeflinke til å sy – er i grun litt misunnelig for jeg er helt «grønn» når det kommer til sying. Og så koselig å ha hobbytreff sammen med noen.
    Ønsker deg en flott helg videre!

  16. Ser ut til at dere har hatt en flott dag.
    Ha en fortsatt fin lørdagskveld 🙂

  17. syns dere er flinke jeg,desuten er det kjempekjekt å få flire og le skikkelig og

  18. Stilige seviettholdere. Det hender det blir med jobb enn glede ved symaskinen, men det er er godt dere tar det med godt humør.


Legg igjen en kommentar

