Gratulerer med dagen.

Tenk i dag blir gullklumpen min 17 år. Kjempe glad i deg 🙂

Published in: on november 12, 2008 at 0:11  Comments (15)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/11/12/gratulerer-med-dagen-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

15 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så fin gutt du har, ikke rart du er stolt av han:) Fin sang også forresten.

  2. Kjekk ung mann, gratulerer!

  3. Så flott gutt du har! Gratulerer til dere begge!
    Og sangen, den er bare nydelig 🙂

  4. gratulerer med dagen til mor og gutten :o)

  5. Gratulerer til Gullklompen! Merkelig å tenke på at mine små skal bli så store også, hehe! Største her er jo bare 4 – snart! Så mange fine maskemarkører du har laga. Og du minnet meg på at jeg også har noe strykeark til bilder på tekstil et eller annet sted i rotet mitt…rydde litt? Rote litt mer..vanskelig det der! HEhe! Ha en fin dag =)

  6. Så flott en sønn du har.Gratulere med dagen!

  7. Gratulerer med dagen!! For en flott sønn du har:)

    Sangen var bare herlig:) Kos dere videre med bursdagsfeiring idag.

    Klem

  8. Eg har berre sett deg på bilder, men det ser ut som om guten din liknar på deg. Kjekk kar, gratulerer!

  9. Gratulere med en 17 årig skorpion.. Har var forresten en tro kopi av sin mor.. *nikker*

    Har to skorpioner selv og de har en herlig egen vilje du.. min eldste blir faktisk 16 om 6 dager..

    Ønsker dere en flott bursdag videre..

  10. Hipp Hurra for «vetleguten»!

  11. Han der må da ligne temmelig mye på mammaen sin! Kjekk kar!

  12. Gratullere med 17 åring.
    Kjekk gutt du har.
    Får ønske deg god helg.
    Ja butikken har åpnet nå så nå er det bare jobb jobb og atter jobb fram mot jul.
    Men det er moro og jobbe i lampebutikk.

  13. Trevlig helg kramizar Linda

  14. Fin gutt du har! Rart når ungene plutselig blir store, men det er jo slik det skal være.

    Ønsker deg og dine en god helg!

  15. Hei på deg!!

    Kommer innom deg for og ønske deg en strålende helg med masse latter og glede.
    Jeg skal kose meg masse i helgen med symarskina og rødvin på kvelden:-)

    Helgeklem til deg 🙂


Legg igjen en kommentar

