Award.

Eg har fått ein Award fra Monica. Tusen takk for denne søte Awarden. Eg gjev den vidare til Greta, Umulie, KaripiaTrollmor og Wencha.

Published in: on november 19, 2008 at 12:14  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/11/19/awardar/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Tusen takk! No er eg midt i ei travel veke. Har kjøpt meg nye klede i dag, søstra til mannen min skal feire 50 årslag på laurdag. Tenkte at eg hadde fortjent noko nytt….. Ha ei fortsatt fin veke!

  2. Tusen takk! No er eg midt i ei travel veke. Har kjøpt meg nye klede i dag, søstra til mannen min skal feire 50 årslag på laurdag. Tenkte at eg hadde fortjent noko nytt….. Ha ei fortsatt fin veke!

  3. Tusen takk skal du ha. Sett pris på den. Skal ta den med i tankane mine når eg vert innlagt også. Men eg har ei og halv uke att heime.
    Vi skrives nok før den tid. klem

  4. Så koselig award du har fått, gratulerer! :o)

    Masse fine nye ting nedover her, så produktiv du er.

  5. Gratulerer med en koselig award!
    Ønsker den en flott helg!

  6. Her er det stor produksjon som vanlig ser jeg:)Innom for å ønske god helg jeg!! *klem*

  7. Nok en velfortjent award til deg,gratulere.
    Ønsker deg ei riktig god helg.

  8. Hei! Har ikke fått oppdatert bloggen min med awarden, håper å rekke det i morgen. Da blir det og en ny marsipankake med som jeg holder på med nå!

    Ei riktig god helg ril deg og dine!


Legg igjen en kommentar

