Nissemor og Nissefar.

Har laga eit Nissepar til Husflidslaget sitt Julelotteri. Ei av dei driftige damene i laget vårt har strikka kleda, ei anna dame har laga bandet på skjørtet til Nissemor på Bandvev. I dag skal dei til Ivar Åsen Tunet, der dei skal stå på utstilling nokre veker i lag med dei andre flotte gevinstane ein kan vinne på lotteriet vårt. I tilegg har vi ei utstilling med Englar og hjerter der.

Published in: on november 23, 2008 at 11:16  Comments (27)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/11/23/nissemor-og-nissefar/trackback/

RSS feed for comments on this post.

27 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. For noen herlige nisser du tryller frem, heldig de som vinner dem. Ha en riktig fin søndag og en flott uke.

  2. Sååå hærlige nisser. Kjempeflotte 🙂

  3. Dette var virkelig stilig og ordentlig norske nisser med superkule klær! Må innrømme at jeg ikke er så begeistret for alle de nissetypene som finnes, men disse var virkelig bra!

  4. Wow!!! Herlege!! Dei kunne eg gjerne tenkt meg å vunne!

  5. du og du kor lekre dei var!!! Slike skulle eg gjerne hatt!!! 🙂 Desse var no slike urnorkse nissar som vi treng her i landet!!!

    Monica

  6. urnorske… hehe

  7. *Vurderer om eg må ta en tur til Ørsta* hihi.
    Du er så flink og så effektiv atte 😉

    Og du… han sønnen din, kan du iallefall ikkje lyge deg ifrå :))) Steikje lik mora, ja :))

    Ønsker deg en flott søndag.

  8. Utrolig herlig nisser.
    Helt utrolig herlig.
    Ha en flott søndag

  9. Fine nisser, flotte klær. Supert med samarbeid.

  10. Stilig par. De ville iallfall jeg ha vært glad for å vinne. Ha en fin uke!

  11. For et flott par! Vurderer sterkt om jeg skal melde meg inn i Husflidlaget, av ulike årsaker vurderer jeg Ørsta, men det går vel an?

  12. hei vennen. For noen stilige troll/nisser. Du er kjemeflink. Du får hilse dei to andre damene og sei at deira del av nissene var kjempefin også.
    Eg er veldig imponert over alt du kan.
    Ha ei flott uke. klem

  13. De var kjempe festlige. En super fin premie!

  14. kjempefint nissepar med flotte klær.

  15. For noen flotte nisser du har laget! Heldige er den som vinner dem 🙂

  16. Det var kjempefine nisser. Tipper det var mye jobb! Ha en trivelig uke.

  17. Jeg digger virkelig nissene dine, der er flotte! Ha en knallfin nesteuke!

  18. Ronille, du har laga fine nisser! (Jeg måtte skifte blogg, for bildene ble borte hele tiden, nå går alt så mye bedre!)

  19. Det ligg no ei utfordring til deg inne hos meg!! 🙂

    Monica

  20. For et flott nissepar.Er imponert.Ønsker deg en ritig god helg:)

  21. Det var et koselig par!

    Ønsker deg en god helg!

  22. Åh de var flotte
    Ønsker deg ern trivelig advents søndag

  23. Titter innom for å ønske den en fin adventssøndag. Håper formen er bedre!
    Klem

  24. Så flotte nisser! Skulle gjerne kjøpt lodd i det lotteriet!Ha en god adventssøndag!

  25. Utrolig flotte nisser. Bjarne spöker litt med oss skjönner du. Han svinger seg hit og dit der han sitter. Han er fin uke. Med klem fra asterix.

  26. Kjempeflotte nisser! Heldig er den som vinner de to sjarmørene 🙂

  27. Keep these artcelis coming as they’ve opened many new doors for me:-). Good point. I hadn’t thouhgt about it quite that way.


Legg igjen en kommentar

