Oppdatering.

Etter ei helg med forkjøling og slapp kropp, har eg ikkje fått gjort det eg hadde tenkt. Formen begynner å verte bedre, men er ikkje på topp enda. Har fått festa trådar på 2 par Lommetøfler og strikka ferdig eit Baktussjal.

Published in: on desember 1, 2008 at 11:23  Comments (15)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/12/01/oppdatering-16/trackback/

RSS feed for comments on this post.

15 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Hei!
    Det var fine advents-lommetøfler:-) Besøker bloggen din ofte, og du har en flott sådann.

    Ønsker deg en fin uke:-)

  2. Deilig farge på lommetøflene. Fint at du er på bedringensvei.

  3. Herlige farger på baktus sjefet ditt.
    Ha en kjempe flott kreativ uke.

  4. Fine tøfler! Håper du blir fort bra igjen av forkjølinga. Eg hadde den sjuka forrige helg..

  5. Endeleg desember! Eg gler meg til jul. Minstemann og eg har kost oss med Jul i Blåfjell. Han blir 4 på Luciadagen, så han hugsar ikkje då det gjekk forrige gong. Ynskjer deg ei flott veke!

  6. Fine tøfler!

  7. Flotte lommetøfler i skikkelig adventsfarge! Baktus-skjerfet ser deilig og varmt ut. Godt at du føler deg bedre – fortsatt god bedring! Klem

  8. Kor flink du e!!! 🙂

    Monica

  9. Så fine lommetøffler og et nydelig baktusskjerf….
    Du er råflink med strikkepinnene dine.
    Ønsker deg en flott adventsuke 🙂

  10. Flotte lommetøfler og Baktusskjerf du har laga.Ønsker deg godbedring.

  11. Flotte ting du har laget.Håper formen er bedre.Ønsker deg en riktig god helg:)

  12. Hei på deg Ronille! Ville önske deg en god adventstid. Du står på som vanlig. Fine ting du lager, tross sykdom. Jeg önsker deg alt godt. Med stor klem fra asterix.

  13. Heisann!
    Vil berre ynskje deg ei god helg! Uten for mykje stress;)

  14. Ha ei fin helg. Kjempefin skjerf i forrige innlegg!

  15. ÅÅÅÅ lommetøfler er bare sååå kult og godt, har strikket en del av de ja,MEN har eg noen selv?? NEI!!! Eg skal strikke noen i ull og alpakka til meg selv…..en dag!! Det er knallgodt!!!Vanvittig flotte nisser/troll du har laget, utrooolig fine!!! Tenk nå er det 18 dager til jul….alle kakeboksene våre er tomme….gavelista lang…..må nok slenge krykkene til helv….ta en par Pinex og sette igang idag he he blir nok ferdig her og ja,men eg vil jo bare sitte å nyyyyyyyte dagene, men det skal eg i romjula, gleder meg til å koooose med nyyye prosjekter! HO HO HO
    KOOOOOS deg og ha en heeeerlig lørdag!

    Klem og julekos fra Vibbedille


Legg igjen en kommentar

