Messehelg i Husflidslaget.

Da er vi ferdig med 2 dager med Messe. Det har vore lange dagar, men kjempe gøy. Salget gjekk over all forventning, og eg er fornøgd.

Her er standen min, litt utsolgt da bilde vart tatt.

Published in: on desember 6, 2008 at 17:40  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/12/06/messehelg-i-husflidslaget/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så flott at det gikk bra på messa, fint at du fikk solgt masse …
    Håper du får et flott lørdagskveld og søndag 🙂
    Klem til deg.

  2. Messe er bra! Her har vi ikkje så mange slike, burde nok tatt ein tur for å sjekke dokkar:) Kjekt medan det står på, og veldig kjekt å vere ferdig, reknar eg med!

  3. Masse flott på messa. Ha en fin søndag og advent videre.

  4. Så fin stand du hadde! Min drøm er at en dag skal jeg være med på en messe og. Problemet er at jeg ikke rekker å lage ting jeg kan selge… Mye er solgt før jeg syr…. og resten går til julegaver og andre gaver. Satser på å kunne være med når barna blir store! Ha en fin 2. søndag i advent!

  5. Så bra at det gikk så fint på messa! Ble ikke noe messe på meg i år – har ikke fått laget så mye pga vond skulder. Men neste år – da kanskje…..
    Ønsker deg en koselig 2. søndag i advent!
    Klem


Legg igjen en kommentar

