Blånisselue.

Har strikka og tova 2 Blånisseluer. Dei er strikka i dobbelt Blåfjellgarn fra Rauma på pinne nr. 6. Skal være med på Julebutikk ilag, med 7 andre på eit av kjøpesentera her i bygda fra og med i morga til lisjejulafta.

Etter Julemessa i helga, treng eg litt påfyll, så da er det greit med noke som går kjapt å strikke. Kjenner tida fyker fortare enn eg klarer å henge med, men pysj pytt, så lenge eg har det moro er alt vel.

På torsdag reiser eg og min kjære på langhelg til Riga, skal jammen verte godt å komme vekk fra alt nokre dagar.

 

Published in: on desember 7, 2008 at 13:48  Comments (13)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/12/07/blanisselue/trackback/

RSS feed for comments on this post.

13 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Kos deg i Riga, det blir nok godt med et avbrekk fra julestria hjemme 🙂

  2. Hei på deg! Kva tykkjer du om nynorsken min? Eg vaks opp på Vestlandet, Sogndal, og skreiv nynorsk på skulen og snakka sogning. Lenge sia no, men eg hugsar då noko! Eg ser at nynorsken min er annleis, meir gamaldags enn det som er vanleg i dag. Trur eg då… Fine nisseluer! Eg sit saman med ungane kvar kveld og ser Jul i Blåfjell.

  3. Herlig luer… Ha en god tur og kos deg masse… pass på lommeboka… ha en fin advent…

  4. God tur til Riga!

  5. Flott luer du har laget..
    Artig stativ du fant å sette de på.
    Håper du får en fint tur til Riga 🙂

  6. flotte blånisseluer, jeg har tørke innen alt som heter håndarbeid for tiden. Har en haug med uferdige produkt, alt fra en sok savner den andre og selbuvotter som kun mangeler litt festing av tråder…jeg er på hobbyfronten i fotoverden.
    ha en fine tur til Riga og en forsatt fine adventsstund. 🙂
    klem

  7. Lykke til på julebutikken.Håper salget går strykende.Kjempeflotte Blånisseluer.God tur til Riga og kos deg masse:)

  8. Fine blånisseluer, dei vil nok gjere stor lykke:)

    Ha ein tur til Riga! Eg har vurdert å ta med gubben dit, det er så praktisk med alt som kan flygast direkte!

  9. Jaja, eg hadde tenkt å skrive «FIN tur til Riga»….

  10. Flotte luer!Ønsker deg en god tur til Riga!!Godt med et avbrekk da:)

  11. Luene kommer til og bli borte på et blunk, de er jo så populære om dagene… Flotte er de også.
    Ønsker deg og kjæresten en fin tur til Riga og så må dere passe på og hvære nyforelsket mens dere er der, da kommer julen til og bli fin og nissen vil komme med masse flotte gaver til dere..
    Megaklem til deg 🙂

  12. Ser ut som du har brukt et annet mønster enn meg. Mitt mønster startet med vrangbord og gikk over til glattstrikk. Ser ut som det er riller på dine, de ble kjempefine! Ha en deilig ferie!

  13. Fine blånisseluer!


Legg igjen en kommentar

