Ei lita oppdatering.

Ja så er vi godt i gang med jula. På julafta kosa vi oss med pinnekjøtt. No har min kjære mann reist til Frankrike på jobb, og eg har ingen planer for resten jula, bortsett fra at eg skal kose meg og slappe av. Held på å strikke Retro genser til Lisje Snuppa.

Her er bilde av juletreet vårt, som på julafta uten forvarsel gjekk i golvet med et brak.

Og så et bilde av mor og datter.

Så ynskjer eg alle som er innom ei fortsatt fin og god jul.

Published in: on desember 26, 2008 at 12:41  Comments (16)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/12/26/ei-lita-oppdatering-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

16 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så koselig bilde 🙂 Ønsker deg en fortsatt riktig god jul!

  2. God jul til de vakre julepyntede damene 🙂

  3. Kanskje disse trærne har sitt eget liv? Flott tre er/ var det iallefall! God jul til deg, Ronille, kos deg!

  4. Vakre jenter 🙂

    Fortsatt god jul! 🙂

  5. God jul til deg Ronille! Med klem fra asterix.

  6. Hmmm, eg er litt i tvil om treet vårt, for det er lengre enn anbefalt lengde på juletrefoten…. Jaja, om det ramlar er det vel kort veg ut!

    Koselig å ha tid til å strikke litt ekstra mykje!

    Ha ei fin jul vidare:)

  7. Kos dere skikkellig godt resten av jula, og så håper jeg at juletreet holder seg stående og at nakken din har kommet seg.
    Kos deg med strikkinga.
    Klem Sissels

  8. Flotte jenter og ha ei fortsatt god jul:))

  9. En fortsatt fin jul til deg også.

  10. Det var to fine jenter! Ser at du også har nissekopper, jeg har mønster til duk hvis du ønsker å brodere en! Håper du har en fin romjulstid!

  11. Flott tre dere har. Håper det holder seg oppe til du kaster det ut. Kos deg med strikkinga og fortsatt god jul og godt nytt år til deg!

  12. En award venter på deg i bloggen min:)

  13. Koselig bilde, og litt skummelt med treet som veltet.

    Ønsker deg fortsatt fine dager framover!

  14. Innom og hilser på og beundrer to flotte damer!!!
    Nå går det mot nytt år, så jeg benytter anledningen til å ønske deg og dine alt godt i 2009!

  15. Takk for det Ronille! Godt Nyttaar til deg ogsaa.
    Nydelig mor og datte!

  16. Kor fine dokke va då! 🙂

    Klem


Legg igjen en kommentar

