Retrogenser.

På Julafta begynte eg på denne gensaren til Lisje Snuppa. I dag vart eg ferdig, og Lisje Snuppa vart kjempe fornøgd. Mønsteret er fra Dalegarn Retro, og eg har strikka den i Falk. Kjempe gøy å strikke slike modellar, for da slepp eg all monteringa til slutt.

Published in: on desember 29, 2008 at 16:38  Comments (45)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/12/29/retrogenser/trackback/

RSS feed for comments on this post.

45 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Lekker genser! For en fart du har hatt på pinnene!

  2. Kjempeflott genser i spennende farger! Du har virkelig gjort en god -og rask jobb 🙂

  3. Den genseren ble veldig flott. Synes du har brukt nydelige farger.

  4. Fy søren, den var bare lekker! Nydelig farger og den kler virkelig jenta di godt. Så flink du er, raskt jobba.

  5. Utrolig flott genser , som Ida kledde godt ! 🙂
    Ser ut som Pus er glad for å ha henne hjemme 🙂

  6. Ikke rart hun er fornøyd med den,den ble kjmepefin:)Også strikket på under en uke da gitt!!

  7. Super genser,flott mønster og fine farger! Og for ein fart den er strikka i !!!!!!

  8. Kjempenydelig! Ja ikke sant det er artig med slike plagg der man slipper den vanskelige monteringen. Ha en fortsatt fin romjul!

  9. Kjempenydelig genser, de fargene var bare sååååå flotte sammen!

  10. For en flott genser i nydelige farger. Og Lisje Snuppa kledde den så godt – ikke rart hun er fornøyd. Flott jente også forresten 🙂

  11. Så snabb du har varit, tröjan är jättefin! Tuffa färger!

  12. Nydelig genser du har strikket 🙂

  13. Wow. Flott genser! *imponert*

  14. Det er ein nydelig gensar, og ei imponerende fart:) Lissjesnuppa er ikkje såå lita, men ei flott jente!

  15. Oj, så lekker den genseren ble! Mye fint i dette heftet fra Dale. Fargene du har valgt er jo også så stilige! Og for et tempo du har på strikkepinnene!

  16. Så flott gensar. Mønsteret er så fint og likeså fargane!
    Denne kjem nok til å bli mykje brukt!

  17. Genseren var nydelig, elsker fargene (spes lilla som er min favoritt) Og for et imponerende tempo:-D

  18. Så utrolig kule farger! Er det turbodiesel du smører pinnene med eller? Imponerende!

  19. Herlig genser likker slike jeg også… når en ferdig så er en ferdig… Ha en forsatt god rest av 2008 og et godt strikke år i 2009

  20. For en effektivitet Ronnille! Nydelig genser! Ønsker deg alt godt for året som kommer!

  21. Den är verkligen fin! Perfekt i dom färgerna. Och herre min hatt, vilken fart du har på stickorna 🙂
    Gott Nytt År till dig och dina!

  22. Imponerende tempo og flott genser. Takk for det gamle, Ronille.

  23. Du er invitert til party i bloggen min! Håper du kan komme!!

  24. Denne ble knallfin. Syns den gjorde seg bra med lilla fargen. Merker jeg er litt småmissunnelig på genseren her hehe

  25. Nydelig genser.Likte fargene kjempegodt.Ønsker deg og dine et riktig Godt Nyttår.Klem:)

  26. Nydelig genser, skikkelig flotte farger. Ønsker deg en fortsatt fin juleferie og et riktig godt nyttår. Klem fra meg

  27. Så lekker genser du har strikket, den likte jeg virkelig.
    Også så kjapp du er!

    Ønsker deg ett godt og krativt 2009

  28. Fy søren, den genser der var fin. sånn vil eg og lage ein gong.
    Tenkte det var på tide å ønske deg og familien din Godt nyttår. Du er med i mine ønsker for det nye året. Eg skal ut av leiligheten og treffe folk. Kva er da meir naturlig enn at eg vil møte min bloggvenner.
    i løpet av året.
    Kjemepstor nyttårsklem fra Greta

  29. Guri meg så fin den ble, og du verden så rask du har vært 🙂 Ønsker deg og dine et virkelig fint og godt nyttår!

  30. Nydelig genser!
    De beste ønsker til deg i det nye året.

  31. Skal si du er rask å strikke. Genseren ble flott! Ønsker deg og dine et riktig Godt Nytt År.

  32. Godt nytt år! 🙂

  33. Kjempeflott genser.

    ønsker deg et godt nyttår.
    og takk for det gamle

  34. Du verden så flott den ble!! …og for eii nydelig jente inni genseren også!!!
    Et godt nytt år ønskes deg og dine!!

  35. Det har gått fort. Så flott genser. Ønsker deg et riktig godt nyttår.

  36. Ønsker deg et godt nytt år! KJempefin genser du har strikka.Passer perfekt til jenta.

  37. Jøss for en fart!!!! Og en rålekker genser!Godt nyttår til deg!

  38. For eit tempo!
    Godt nytt år til deg og – og takk for alle dei koselege kommentarane du har lagt inn i bloggen min i året som har gått – eg synes verkeleg dei er kjekke, sjølv om eg ikkje alltid er like flink til å følgje opp.

  39. Godt nyttår, Ronille! Kos deg i kveld!!! Og ha en fortreffelig pinnekjøttmiddag!

  40. Så fin genser du har strikket Ronille! Jeg vil ønske deg og familien et riktig godt nyttår!

  41. Titter innom igjen for å takke for i år og ønske deg og dine et riktig godt nytt år!
    Klem fra Marihøna

  42. Kjempefin retrogenser du har strikka. Vil ønske deg og dine et godt nytt år.

  43. Flott genser!

  44. Og pinnene går ser jeg. Flott ble den! Godt nytt år önskes fra asterix.

  45. Utrlig lekker genser! Du har virkelig fart på pinnene ja! Og jeg må si meg enig, det er utrolig kjekt å strikke slike gensere, ingen montering og når man er ferdig, så er man ferdig. Herlig!


Legg igjen en kommentar

