Omppu skjerf.

Årets første innlegg blir dette skjerfet som eg har strikka i Faerytale på pinne nr 6. Brukte nøyaktig 2 nøster, av dette nydelig, mjuke garnet. HER er oppskrifta som pdf fil til høgre i bloggen. Skjerfet er strikka til skjerf-bytte på Facebook, og skal sendast til Babsy. No skal det vaskast og blokkast.

Published in: on januar 1, 2009 at 20:46  Comments (14)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/01/01/omppu-skjerf/trackback/

RSS feed for comments on this post.

14 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. hei på deg ønsker deg et godt strikke år i 2009

    Lekkert dett skjerfet ble…

  2. Hei, vil ønske deg eit riktig godt nytt år!! Nydeleg skjert. Sikkert godt å ha rundt halsen i desse dagar!

  3. Jeg vil ønske deg ett riktig godt nytt år 🙂

  4. Dette blir nok Babsy godt fornøyd med:-) Holder selv på med mitt som ska til Leeds. Knallfint ble det. Godt nytt år:-)

  5. Godt nytt år! Flott skjerf og jeg likte veldig godt retrogenseren!

  6. Det var et fint mønster!

  7. Heisann og godt nyttår!
    Lekkert skjerf du har strikka!

  8. Nydelig skjerf. Dette kommer nok til å falle i smak til Babsy. Hvis ikke vet jeg om noen andre som helt klart kunne tenkt seg det. hihi

  9. Dette skjerfet såg deilig ut!
    Ønsker deg eit riktig godt nyttår!

  10. Så utrolig lekkert det ble.

  11. Lekkert – og helt sikkert veldig varmt og mykt!! Heldig Babsy som får dette 🙂

  12. Du verden så vakkert skjerf. Er ikke riktig ferdig med mitt Facebook- skjerf ennå, men det er ikke langt igjen – skal sendes til Calgary..
    Ha ei fin helg.

  13. Godt nytt år til deg og dine! Det er godt å se at andre er i gang igjen, da kommer inspirasjonen til meg også. Lekkert skjerf dette. Jeg fikk noen herlige nøster med alpakka til jul som jeg leter etter ideer til…

  14. Heldige Babsy!! Utrolig fint skjerf!


Legg igjen en kommentar

