Katten Pus.

Det som mange i går trudde kanskje var tekannevarmar eg strikka er no ferdig, og heiter Katten Pus. Og det er ikkje tekannevarmar, men en litt fantete kattepus. Kan ikkje skryte av at eg er så flink å brodere, så ansiktet vart litt rart… Men han er da litt søt også….. Oppskrifta har eg kjøpt HER. Eg har strikka han i Rosendahl på pinne nr 7.

Slik såg han ut før han fikk nokre runder i vaskemaskina, og deretter montert.

Published in: on januar 3, 2009 at 18:21  Comments (22)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/01/03/katten-pus/trackback/

RSS feed for comments on this post.

22 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Hei på deg, slik pus kan jeg også ha i mitt hus…

  2. ÅÅÅÅÅ, eg kan jo også ha en slik en! Allergien min ville tåle det 🙂

  3. Ååååh,så flott han ble.Synes broderingen ble kjempeflott.Ansiktsutrykket ble helt herlig.Du er kjempeflink.Ha en flott helg:)

  4. Herlighet , for ei type ! Skikkelig kjekkas ! 😀

  5. Åh, så søt den var da….!

  6. Hihi, han ble rund og god og passe rampete! Han hører nok godt også med de store ørene. Kjekk pusekatt det der! :o)

  7. Katten Pus var kjempefin! 🙂
    Han minner meg litt om Pusur, bare i andre farger.

  8. Pus blei kjempefin!!

  9. For en søt liten mons:)

  10. En sånn Katte Pus vil æ også ha.

  11. Heia Ronille!
    Eg vil gjerne få ønskje deg og dine eit riktig godt og fredelig nytt år i 2009!
    Klem,
    Unni

    PS!
    Herlig pus!! ;o)
    prrrr…

  12. Haha, den Pusen var veldig god…
    Kunne tenkt meg en sånn og kosa med, jeg har en sønn som ikke tåler katt, så vi har dessverre ikke katt mere… Savner en pus… mjau mjua til deg, godpusen!

  13. Så knallstilig en pus da, denne likte jeg kjempegodt..
    Ikke trenger den lufting og ikke mat + at hunden min sikkert hadde likt den også 🙂
    Klem til deg…

  14. Kjempefin pus, virkelig morsom :-)) Tror det må være sønnen til Pusur det der!

  15. Utrolig sjarmerende. Broderiet skal du ikke være misfornøyd med – det var veldig fint. Eldstedatteren ønsker seg katt, men vi kan ikke pga. alleri. Kanskje dette var tingen. Godt nyttår!

  16. Hellandussen så stillig katt du har stikket:)

  17. Så herlig Katten-Pus var da, den skal du være stolt av, broderingen var også fin synes jeg! Takk for titten!

  18. Pusen var da kjempeskjønn 😀

  19. hehe…. Den var utrolig stilig!!!! 🙂

  20. Den pusen likte jeg. skikkelig stilig var den

    Ha en trivelig og kreativ helg

  21. Å den ble bare så hærlig og nydelig ansikt du har laget på den.Sånnen kunne jeg ha tenkt meg jeg også.

  22. Så herlig den ble:) Teppet ble kjempefint:) Var det det du begynnte på da vi var på tur? Deilig å bli ferdig tenker jeg. Ha en riktig god helg vennen. Stooooooor klem:)


Legg igjen en kommentar

