Scrunchable Hat.

Eg har strikka ei  til, for denne var gøy å strikke, dessutan gjekk det rasandes fort på pinne nr 5. Ooops, ser eg har gløymt å ta vekk tråden i sida…

Published in: on januar 4, 2009 at 22:29  Comments (20)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/01/04/scrunchable-hat-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

20 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så fin lue i friske farger!

  2. Fine luer! (Jeg har scrollet litt også. ;o)
    Gøy med ting som går fort, og det var herlige farger på garnet ditt.

  3. Som ej sa her om dagen!!! Beundra alt du fe gjort!!
    Du laga så mykje FINT!!

    Monica

  4. Her går det fortsatt unna ser jeg 🙂
    Katten pus er jo bare helt herlig, den har smeltet meg totalt! 🙂
    Ønsker deg også et Godt Nytt År!

  5. Fine huer. Kjekt å strikke noko som går raskt, ja! Og så er det noko ein verkeleg har bruk for i desse kalde tider!!

  6. Flotte luer, og den katten var jo bare herlig!

  7. Innom for å ønske en god venn ei herlig, avslappende og god helg. Stor helga klem

  8. Ønsker deg en riktig god helg.

  9. God helg til deg også:)

  10. Dette var ei frisk lue – kommer til å lyse opp i det f…. gråværet vi har for tida. men det er perfekt vær å være inne i da 😉
    God helg!

  11. Herlige fargar! Ha ei fin helg, og ikkje blås vekk:)

  12. Du er rask med pinnene. Lue i farger jeg liker. Ha en god helg!

  13. Flott lue. Lillejenta mi likte den veldig godt. Ha en god helg.

  14. God helg til deg også, Ronille!! For en utsikt hjemme hos deg!

  15. Hei Ronille. Jeg vil ønske deg en riktig fin helg. Skulle vært innom her for lenge siden, men sånn ble det nå ikke..

    Hilsen fra tidligere summerlove nå HildeS

  16. Flotte luer og den katta var bare helt herlig. Ønsker deg ei skikkelig fin helg.

  17. Flott lue med friske farger. Ønsker deg ei god helg.

  18. God helg til deg også! Flotte friske fargar på den hua.

  19. Såååå fin pus!!!!! Utrolig morsomt ansikt syns nå jeg da ;O) GLemte hele selskapet jeg…sa jeg skulle være med, men borte ble det.Ser dere koste dere alle sammen!
    Fortsatt god helg, her er sprengkaldt! (-9 nå kl 1300).Brrrrrrrr…..

  20. Jeg er litt hekta på luer – de er så kjappe og greie å strikke.
    Denne var nydelig – og så flotte farger:-)


Legg igjen en kommentar

