Hemmelig venn januar 2009.

 

 

 

 

I går fikk eg pakke fra min HV. Med eit par hint, fann eg ut at pakken må være fra ToveLisbeth. Eg har fått eit nydelig brodert kort, lys og et nøste 6 tråd’s Regia. Tusen takk for kjempe fin pakke.

Published in: on januar 16, 2009 at 10:03  Comments (21)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/01/16/hemmelig-venn-januar-2009/trackback/

RSS feed for comments on this post.

21 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Tenk en uke til er forbi og helgen er kommet.
    Håper du vil få en flott helg med masse kreativ håndarbeid, smil og latter.

    Sender deg en varm helgeklem 🙂

    Så flott sokkegarn du har fått..

  2. Så flott pakke du har fått! Meldte meg ikke på denne måneden og angrer selvfølgelig på det…
    Gratulerer med awarden!
    Ønsker deg en flott helg – og du, pass godt på nålene dine 😉

  3. Herlig pakke! Og så fint at du alt fann ut kven avsendaren må vere, eg slit med min…. Ha ei god helg!

  4. Kjekt med pakke. Ha ei fin helg og pass på nålene dine nå da. Klem

  5. Grattis med pakke. Det garnet likte eg. Kva sort garn er det. Eg meiner er det sokke garn eller vanlig garn? spør om mykje rart, veit det. skal til førde neste lørdag og handle en del garn og en del anna. vil berre sjekke ut om det er noe eg bør prøve og om eg har mulighet til å få tak i det der.
    Ha ei super helg

  6. Sååå koz m pakkje då!
    Gratla m awarden i forrige innlegg – dann va no berre hææææææææææærle!
    Ha ei super duper helg ;o)
    klem

  7. Flott pakke du har fått. Gratulere med en velfortjent award. Ønsker deg en riktig god helg.

  8. Fin gave 🙂

    God helg!

  9. Innom for å ønske deg en god helg. Fin gave du har fått. Klem.

  10. Innom og ønsker deg ei fin helg. Så fint sokkegarn mm du har fått ,-)

  11. Flott garn du har fått.Kjekt å få en slik hyggelig pakke,rett før helgen.Ønsker deg en riktig god helg:)

  12. Innom en liten tur for å ønske deg en flott helg. Klem

  13. Heldige du! Ha en god helg! 🙂

  14. Kjekt med praktisk og koselig pakke 😉
    Har ikkje sett deg denne veka!`?!?!? Alt vel? Håper du er frisk!

    Monica

  15. Flott pakke og for noen nydelige farger på garnet. Ha en god helg!

  16. Flott pakke, fint garn og nydelig brodert kort. Ønsker deg en god helg!

  17. God helg! Gratulerer med pakke!!! Jeg fikk også min denne uka! Jeg har og strikket min første LUE!!! Håper å få oppdatert i løpet av helga!

  18. Så koselig med hilsen fra hemmelig venn, Ronille! Fikk lyst til å delta i det opplegget, jeg også. Ha en god helg og ny hobbyuke!

  19. Du må også ha en flott helg! Her herjer stormen så det blirnok en skikkelig INNEHELG!!! Herlig….om bare tennene gir meg fred!!!

    Klem&Kos Vibbedille

  20. Gratulerer med award. Den siste halsen var helt nydelig!! Ha god helg du og, hyggelig å høre fra deg!

  21. Er innom og ønsker deg god helg.
    Flott gave du har fått.


Legg igjen en kommentar

