1st Annual Facebook Handmade Scarf Exchange.

Yesterday I recived my scarf from Gwen in Blue Earth, MN, USA. We have a scarf exchange going on Facebook. I recive a beautiful scarf in my favorite color. Thanks a lot Gwen for the scarf. And happy inauguration of your new President today 🙂

Published in: on januar 20, 2009 at 21:59  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/01/20/scarf-exange/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så gøy med skjerfbytte!!Fint skjerf du har fått:)

  2. Lekker farge , heldige du ! 🙂

  3. Nydelig farge på skjerfet 🙂

  4. Fint skjerf i fin farge. Artig ide å bytte skjerf.

  5. Så fint skjerf i nydelig farge. Gøy med bytter.

  6. Det var spesielt!! 🙂 mjukt og godt også??

    Flink i engelsk!

    Monica

  7. Så gøy!
    Det var jo kjempefint, lekker farge :0)

  8. Ja der var skjerfet ditt kommet ser jeg, fin farge..
    Ønsker deg en flott dag 🙂

  9. Hei Ronille. Flott skjerf du har fått, og nydelig farge.

    Jeg må få takke for alle kommentarene du legger igjen på bloggen min. Det er så hyggelig å oppdage at du er innom og titter med jevne mellomrom, og jeg skulle ønske at jeg hadde mer tid til «bloggvandring». Men med småbarn, studier, hobbyer, hus og hjem å ta seg av, blir det ikke tid…. Ønsker deg en fin dag videre. Hilsen Hekledilla.

  10. Det var et kjempefint skjerf du har fått. Fin farge.
    PS: Jeg har fått ny bloggadresse.

  11. Hei! Snart helg igjen! Jeg har en utmerkelse og en utfordring til deg i bloggen min!


Legg igjen en kommentar

