Ronille klutar.

Har strikka 2 klutar som skal sendast nordover til Stubbehufsa. Ho vart nr 140 000 besøkande i bloggen min 🙂 Dei er strikka i Rapsodi på pinne nr 4.

Published in: on januar 22, 2009 at 21:14  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/01/22/ronille-klutar/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Flotte kluter! Ligger en liten utmerkelse til deg i bloggen min fordi jeg synes du er en fantastisk blogger og fordi du er så flink å passe på å alltdi sende hilsener, det muntrer opp!! Du trenger ikke ta imot den om du er luta lei alle awardene, men du skal iallefall vite at jeg tenkte på deg og din fantastiske blogg!! Ha en videre fin kveld

  2. Flotte kluter. Jeg begynner litt tidlig og ønsker deg en trivelig helg.

  3. Eg har også ein award til deg… Det er mange av oss som likar bloggen din!!

  4. Heldig dame!! Stubbehufsa.. likte det namnet!!

    Kjekt å sjå deg i dag!!! 😉

    Monica

  5. Kluter er kjekt å strikke og så gode de er å bruke, er så glad i alle mine kluter.
    Ønsker deg en riktig god helg.


Legg igjen en kommentar

