Award.

Eg har fått nokre Awardar, og det setter eg svært stor pris på. Denne har eg fått fra Umulie.

 

Denne har eg har fått fra Anlen og Strikkemor(o)

Reglar:
1.Vinnaren kan kopiere denne logoen til sida si.
2.Lag en link til han/henne du fekk linken frå.
3.Nominer minst 7 bloggar.
4.Lag link til desse bloggane på bloggen din.
5.Legg igjen beskjed på bloggen til de nominerte.
Så skal denne sendast vidare, men mange har fått den så eg får tenke på det ei lita stund..

 

Denne har eg fått fra Moni, tusen takk til deg også, og tusen takk for helsinga.

Published in: on januar 23, 2009 at 8:47  Comments (12)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/01/23/award-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Velfortjente awarder har du fått igjen.Så gøy:)
    Ønsker deg riktig god helg.

  2. Ser du akkurat har fått flere awarder, her kommer en til i samme slengen! Det er fordi du fortjener det! Alltid hyggelig å titte innom bloggen din, og så er du så flink til å sende God Helg hilsen!
    Ha en god helg!
    Klem Marit

  3. Glemte å si at den ligger på bloggen min.

  4. Gratulerer med fine awarder! Ønsker deg en god helg. :o)

  5. Gratulerer med alle awardene!!Gooood helg:)

  6. Gratulerer med awardene.Ønsker deg en riktig god helg:)

  7. Ønsker deg en God Helg!

  8. Heisann! Klart at du fortener alle awarder du kan få;)

    Eg kjem ikkje laus i morgon… Eg har ein mann på sofaen med vond hals og lei hoste, så då må eg gå på dugnad og vaske skulen. Håper dokke får ein fin ettermiddag på strikketreff!! Eg skulle gjerne ha vore der, men….

  9. Gratulerer med awardene – og riktig god helg! 🙂

  10. Hei på deg, og tusen takk for hilsen, nå koser jeg meg her på sidene dine og gratulerer deg med alle de flotte awardene… så sender jeg en store god helg klem til deg og dine *klem*

  11. Gratulerer – disse fortjener du!
    Ha ei riktig fin helg også 🙂

  12. Oj, oj – skal si du er populær! Gratulerer med alle prisene!
    Titter innom for å ønske deg god helg litt på etterskudd. Har sittet på sykehuset med min datter hele uken (blindtarmbetennelse) og kom hjem i går ettermiddag. Her snør og blåser det noe inn i granskaugen i dag, så vi skal bare være inne og kose oss.
    Ha en fin, fin helg! Klem


Legg igjen en kommentar

