Utfordring.

Og så har jeg fått ei utfordring fra Umulie, og den er slik:
Utfordring:
FAVORITTPROGRAM PÅ TV:
Hmm, ser ikkje så veldig mykje på tv eg da, men må ha med House…

TING JEG GJORDE I GÅR: Var på jobb, reiste heim og laga middag, så kom Trollmor og Gizmo fra Molde og vi strikka prata og skravla til langt over midnatt.

TING JEG SER FREM TIL: På laurdag skal vi til Lappestua og møte 13 andre likesinna hobbydamer.

FAVORITTRESTAURANTER: Tja, eg er vel ikkje så bevandra på restauranger, men eg tek gjerne en tur på Kinarestaurang.

 
TING PÅ ØNSKELISTA: Nytt bad, nytt golv på kjøkken og stua og det hadde vore koselig med nye møblar. Og sjølvsagt meir garn.
Sånn og slik, så sender eg den vidare til alle som vil ta utfordringa.

Published in: on januar 23, 2009 at 8:33  Legg igjen en kommentar  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/01/23/utfordring/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar

