Ullbukse.

Har strikket enda ei Ullbukse. Denne gangen i 6 tråds Regia, som eg fikk fra min HV jan. 2009. Strikka på pinne nr 4.

Published in: on januar 24, 2009 at 10:30  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/01/24/ullbukse-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Ja, sånne ullbukser er utruleg gode å ha når det er kaldt. Men ikkje alltid like spanande å strikke, synest eg. Ha ei fin helg!

  2. Jammen er du rask på pinnane, god og fin ullbukse!

  3. Så fin den var. Ullbukser er bare så deilige da.

  4. Så flott den ble, du var jammen heldig med det garnet!

  5. DEN va stilig!!

    Ligg noke til deg inne hos meg!
    GOD HELG!!

    Monica

  6. Sånne ribbe-bukser ser såmorsomme ut, men er de ungene aller helst vil ha her i huset! Ha en deilig uke 🙂

  7. Så det ble bukse av sokke garnet 😉 MEN har du ikke vinter du a?? Nå har jeg kjørt snø 2 ganger i dag, ryddet trappa x ant ganger og det fortsetter….
    Fortsatt god helg og uka som kommer.

  8. Det ligger en award til deg i bloggen min :o)

  9. Kjekt å se buksa ferdig. Den er heldig som får den på

  10. Åh denne var super! Kan jeg spørre hvor mye garn du prukte og ca hvilken str det er?

    nydelig var den! Skulle hatt to slike til mine to små.


Legg igjen en kommentar

