Gave og Awarder.

Gløymte å blogge gava eg fikk fra Trollmor i forge innlegg. Eg fikk stoff med søte sauer på, mønster og oppskrift og en nydelig englecharm.

Så har eg fått nokre Awarder. Dei er fra Kathrine, Garnengelen, Marita

Denne har eg fått fra Torunn.

Monica har gitt meg denne.

Fra ElinG, har eg fått ei utfordring. Eg skal vise bilde nr 6 i den 6. mappa mi med bilder… Ojsann, kva bilde kan det være mon tro…

Puuhhh, flaks, det var Hobbymappa mi, og et lite spøkelse som var på bildet, nemlig eit lappeteppe som strengt tatt burde være ferdig no…

IMG_1486

No har desse vore i omløp ei stund, så eg sender dei vidare til alle mine bloggvenna.

Published in: on januar 29, 2009 at 8:16  Legg igjen en kommentar  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/01/29/gave-og-awarder/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar

