Gratulerer med dagen, bloggen min.

Japp, i dag har bloggen min bursdag. Det er nemlig 2 år sida eg begynte på den, og eg er fortsatt like glad i den.

I det siste har vi hatt eit eventyrlig flott vær her på Sunnmøre. Får alldelels vårfornemmelsar, med temperatur på rundt  10 grader. Og denne fant eg i bedet mitt i dag. Stakkars liten den er lurt trill rundt, snart kjem snøven og da blir det nok litt for kaldt for denne vesle spiren..

Published in: on januar 31, 2009 at 0:30  Comments (21)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/01/31/gratulerer-med-dagen-bloggen-min/trackback/

RSS feed for comments on this post.

21 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Gratulerer med 2 års dagen!!
    No må eg skynde meg på jobb!! ( :-()

    Monica

  2. Gratulerer med bloggbursdag:)Stakkars liten blomst.Ja vi har et merkelig vær,ikke rart planter og dyr er forvirret.Her på Vestlandet blomstrer snøklokker og krokus.Noen fugler(skjæren)har begynt å bygge reir.Håper det tyder på tidlig vår.Ha en flott helg:)

  3. Gratulerer med bursdagen!

  4. Gratulerer med bloggbursdag! Ha en fin helg!

  5. Gratulerer med 2 års dag! Så vakker blomst som kom for å feire dagen. De er ganske hardfør så kanskje den klarer seg gjennom et snøvær også 🙂
    Ha en god helg!

  6. Gratulerer så mye med dagen til bloggen til Ronille *ler* takker så mye for hilsen og sender tilbake en store gode helge klem til deg og dine *klem*

  7. Gratulerer med bursdagen! Da er jo bloggene våre like gamle… og blomsten den titta vel opp for å gratulere, den vil vel inn for å ligge i eggeglass med vann?

  8. Gratulere med 2 års dagen Ronille. Ønsker deg samtidig en flott helg med mye sol. Klem

  9. Gratuelere med 2 års dag!
    Nyt veret. Her er det ca 0 men når sola kjem skal eg ut og teste foten :=).
    På Sjøholt er det 11 g i dag har eg hørt.
    Har ei god vennine som bor der.
    H ein fortsatt fin laurdag

  10. Gratulerer med bloggbursdagen 🙂
    Ha ei superfin helg!

  11. Grattis med blogg jubileum:) Det er alltid så kjekt å sjå dei første vårteikna!

  12. Gratulerer med bloggbursdag!!! Og riktig god helg til deg 🙂

  13. Tillykke med 2 årsjubileum Ronille! Ha en fortsatt fin helg!

  14. Gratulerer med bloggebursdag:):)

  15. Gratulerer med dagen! Og en fortsatt god helg.

  16. Ikke mye vår her….

    Gratulerer med 2-års-dagen! 🙂

  17. Gratulerer med bloggbursdagen, ha ei fantastisk helg!

  18. Grattis med jubileum!!

  19. Hei på deg og GRATULERE med blogg bursdag….

  20. Men blomstrer det hos deg da? Heldige du…. Her var det -12 grader i morges, kjenner jeg blir litt misunnelig på været hos dere. Ha ei riktig god helg!

  21. Gratulerer med overstått:) stakkar liten å bli slik forvirret er ikke bra. Håper den legger seg til å sove, og våkner opp igjen når våren kommer:)


Legg igjen en kommentar

