Jula varer helt til påske.

Har holdt på med denne påskeduken nokre dagar. I dag fikk eg limt på figurane og den er no klar for å quiltast (dersom det heiter det når en syr rundt figurane..). Er ikkje så flink til dette, men pysj pytt, godt nok for meg.

Published in: on februar 1, 2009 at 15:54  Comments (28)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/02/01/jula-varer-helt-til-pske/trackback/

RSS feed for comments on this post.

28 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så fin den blir, må vel starte med min snart så jeg får den ferdig til påske kanskje. Godt jobba!

  2. Den BLIR KJEMPEFIN!!!

  3. Hei på deg…
    dette ser jo fint ut…
    ser ut som du er ferdig med quiltingen, det er det som gjøres igjennom alle tre lagene…
    gleder meg til og se denne ferdig…

  4. Imonerande! Dette mønsteret har eg og kjøpt, men ikkje starta på enno. Ser kjekt ut!

  5. Dette blir kjempefint 🙂

    Det du er klar for nå heter aplikasjon, lykket til!

    Gleder meg til å se julevarianten også 😉

  6. Den blir kjempefin! Holder også på med denne, men jeg har bare en heks på hver side!

  7. Dette ble skikkelig fint.

  8. Duken ser kjempeflott ut. Jeg har kanksje, muligens, vet ikke helt sikkert……lyst til å lage denne jeg også. hihi Har mønsteret, men vi får se om tiden strekker til. Det ligger en award til deg i bloggen min. Klem

  9. Så flott duk. Og for noen flotte tovede votter. De likte jeg. 🙂

  10. Flott løper du har sydd, du kan visst alt mulig du:)

  11. Denne blir kjempefin. Likar veldig godt dette mønsteret i likhet med dei fleste andre mønster som AnnAKa har laga. Ynskjer deg ei flott handarbeidsveke!

  12. Kjempeflott duk!!! WOW! Og gratulerer med 2års blogg. 🙂 Nå er det så lenge siden jeg har vært her å lest at jeg har litt å ta igjen forstår jeg. 🙂

  13. Å den duken blir stilig, artige hekser. Jeg ser at vottene er ferdige, de ser gode og varme ut! Du er jammen produktiv altså 🙂

  14. Den duken blir helt sikkert flott.
    Ønsker deg ei flott kreativ uke.

  15. Nydelig!!! Ha en fin uke.

  16. Fant bloggen din på bloggegruppa til facebook:o)
    Grattis me jubileum forresten;o)
    Så fin påskeduken din blir! Jeg har mønsteret, men ikke rukket å starte på det enda:o)
    Jeg kommer tilbake hit på besøk:-)

  17. syns det stod at du ikkje var så flink til dette. Vel der tar du feil, du er kjmepeflink. Det vert ein kjempestilig duk. Du får til alt du vil, veit du ikkje det.
    Eit heilt anna spøsmål. Veit du kvar Legå er i Ørsta?
    Ha ein strålandes dag videre

  18. Den er da kjempefin!!!! Så flink du er. Dette er virkelig ikke noe for meg…….
    Er helsesekretær, men jobber som sekretær på dagbehandlingsenheten på sjukehuset, operasjoner og hjemreise samme dag.
    Er midtvegs i uka nå, og i helga skal vi passe to små gutter og en ung hund. Det skal bli moro. Hadde vært kos å ha snøen over helga nå når den først er her…

  19. Den vert kul! Du er jammen flink med symaskina di!

  20. Så fin den blir, herlige hekser! :o)

  21. Hei sann, ja da vear jeg kommet inn til deg for og få ønsket deg en riktig så god helg *klem*

  22. Den blir rålekker. Denne kunne jeg også tenkt meg til å sy.

  23. Synes du er flink jeg. Du kan godt bruke ordet ‘limt’. Påskehekser er et flott mønster. Flink du som syr også.

  24. Kjempe fin!…og god helg til deg også!
    Men er du sikker på at det ikke er en Halloween duk..?
    Jeg mener med hekser og gryte…
    Pulsvarmerne dine over her var skikkelig fine også!

  25. Skikkelig flott løper 🙂

  26. Duken blir kjempefin den,dette kan du 🙂

  27. Så kjempekoselig duk! Den likte jeg!
    Stikker innom for å ønske deg en riktig god helg.
    Setter veldig pris på at du så ofte legger igjen hilsen i bloggen min.

  28. Å så fin…likte heksene :o)Ønsker deg en fortsatt fin søndag…og en takk for at du har vært så koselig at du ofte har vært innom meg for å ønske god helg…Klem


Legg igjen en kommentar

