Tova votta.

No er eg ferdig med begge para i Kit nr 13 fra Sandnes. Hadde ikkje nok av garnet til paret i Fritidsgarn, men eg hadde ein rest som eg brukte under oppbretten.Sandnes er kontakta ang dette, så får vi sjå om dei endrar oppskrifta si. Dei er strikka på pinne nr 6, medan paret i Tove er strikka på pinne nr 4. Her var det nok garn.

Før toving

etter toving.

Published in: on februar 1, 2009 at 13:28  Comments (12)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/02/01/tova-votta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så deilige votter! Delikate farger du har valgt også.

  2. Å, så herlege vottar!! Bra du seier i frå til Sandnes, slik at dei kan få retta opp feila. Ha ein fin søndag!

  3. Takk for trøstende ord i bloggen min. Skal love deg at jeg liiiider – blir snart mannevond av å ikke kunne strikke!

    Du har så masse nytt og flott her i bloggen. Syntes ikke det er så lenge siden jeg var innom, men jammen har det skjedd litt de siste dagene. Flink er du!
    Ha en fin søndag og en flott ny uke!
    Klem!

  4. Så flotte votter!:o)

    Og den stakkars stakkars blomsten da, håper den overlever selv om det snart blir kaldere dager.

    Ha en flott søndag og en flott ny uke!

  5. Så ergelig det var feil i oppskiften men votte ble jo flotte når de ble ferdig.
    Ha en fin søndag.

  6. Så deilige vottene ser ut…god og varm.
    Håper du får tilbake melding fra Sandnes…Det er skikkelig irriterende når ikke oppskriftene stemmer…Jeg holder på en kjole fra du store alpakka der ikke oppskriften stemmer….Har sendt to mailer til dem ,men ingen tilbake melding så jeg er ganske skuffet av de.

  7. FERDIG ALT?? hmm.. du e fantastisk!! Likte godt den lillafargen altså!! 🙂 Nydelige!

    Monica

  8. Så fine de ble, herlige farger:) De så varme og gode ut!

  9. Hei…ser ut som du har funnet ut av feilen…Herlige disse ble og så herlige farger…

  10. De så delige ut. Skulle hatt dem her jeg sitter fast i England. Kommer oss ikke hjem i dag grunnet stort snøfall. Takk for sine trofaste bloggbesøk!

  11. Hei – så herlige de vottene ser ut. Ergelig når garnet ikke rekker til pga feil i oppskrifta, men lure damer har alltids litt rester her og der som kan brukes i nødsfall 😉

  12. Kjempefine votter! 🙂


Legg igjen en kommentar

